Tuesday, October 26, 2010

I bought

Gårsdagens innkjøp!

Vesken har jeg hatt lyst på lenge og original pris er ukjent opp imot 500,- eller noe. Kjøpt på Morris for bare 249,-. Ikke plass til min hulk av en pc, men jeg liker den svært, svært godt! (Løp og kjøp, den er i salg fremdeles).


Dette er skoene jeg kjøpte. De er bare så rare at jeg må ha dem. Helt siden de kom tidligere i år har jeg hatt lyst på de, men til en pris på 499,- har jeg ikke vurdert det engang. I går stod de der under et 99,- skilt. Jeg bare måtte. Din Sko, tror jeg.


Jeg kjøpte en bodyscrub og en consealer også. Comsealeren er fra Rimmel til kun 60 kr. Jeg liker den svært godt selv om de har få farger.


++ Star Wars figurer og Fallout 3: New Vegas. Men bilder vil ikke lastes opp. Briefer later.

3 comments :

Mari L said...

Haha, sant det. Kanskje jeg også skal kjøpe den på bluray, bare for å være på den sikre siden. Det var egentlig ganske smart tenkt det C:

/ men ja, skip i fra den tiden er ekstremt fascinerende . I tillegg er jeg enig i at vår utvikling igjennom tidene har vært ganske spennende. Utrolig hva vi får til etterhvert :3

Ayeah! said...

SV: Det er meg på bildene ja :) Tusen takk for koselig kommentar!
Utrolig fine innkjøp btw :)

Carina said...

SV: Hihi, er livet mitt deg? <3

Jaaa, gleder meg til bussdah! :D Kakeeee!