Sunday, October 24, 2010

Home sweet home

Først og fremst: Utfordringen må utsettes. Jeg har verken skrevet for fredag, lørdag eller søndag og det blir ikke til at jeg skriver det før i morgen heller. Skal noe prioriteres nå er det matteprøve øving, lekser, film og søvn

Helgen har vi tilbringt hos mamma og pappa. Fredagen var nokså hektisk med skole og harrytur til sverige før pappa hentet oss. Der har vi sett siste sesong av LOST sammen med søsknene mine.

Rimelig sliten nå kjenner jeg.

Hva har du gjort i helgen?

11 comments :

Annaal said...

Sv: Jeg er også kjempegod til å gjøre ingenting. Spesielt til å være lat, spise mat og drikke øl. :) Men jeg tror faktisk at treningen hjelper. Blir i litt godt humør av det!

Marie said...

sv; jeg liker tim burton sin stil i filmer, men han er nok ikke min favoritt, nei. Jeg har egentlig ingen favoritt ressigør, jeg liker bare mange filmer. Mange av tim burton sine filmer er ikke favoritter av meg i det hele tatt, men jeg synes fortsatt han er interesant og jeg liker å se på hans arbeid :)

Marie said...

oh forresten, jeg liker carter også i andre filmer, ikke bare i tim burton sine. for eksempel så er hun perfekt som bellatrix lestrange i harry potter, så jeg synes hun er en skuespiller som fortjener mye mer oppmerksomhet enn det hun gjør :)

Annaal said...

Sv: Ja, hvis det er slik det ender så gidder jeg det ikke. Jeg nekter å bli større. Da går det til helvete, rett og slett. Går og løper for det meste, og trener med lett belastning. Håper ikke det ender slik jeg ikke vil at det skal ende. Skal snakke med en slags treningsveileder i morgen, så da får vi se hva jeg skal gjøre for at det ikke skal bli sånn som jeg ikke vil. :p *blablabla*

Marie said...

sv;
hmm, tror ikke jeg husker henne i fight club jeg, haha! har bare sett den en gang da.

jeg er enig, det er meida som gjør folk populære, og tim burton er vel en sånn person som media er interessert i.

jeg og er veldig sånn at jeg liker å ha mine egne meninger og ikke være en av alle andre og jeg liker egentlig ikke det meste som er mainstream heller, så, haha :)

Annaal said...

Sv: Ikkesant. Jeg liker å gå fort, og trene med lette belastninger, eller rett og slett ikke bruke andre belastninger enn min egen kroppsvekt. Hvis jeg merker antydninger til at jeg blir større på noen som helst måte, friker jeg rett og slett ut. :p Så får håpe jeg kan formidle det til treningsveilederen i morgen uten at jeg får meg selv til å høre totalt nevrotisk ut.. Jeg hater også å jogge, men å gå fort kan jeg takle. Bare ikke det blir mye muskler og sånt på meg.. Uggugg.

Annaal said...

Sv: Ikkesant. Jeg kan for eksempel ikke sykle, for da får jeg noen helvetes lår. Så nå skal jeg bare trene med lite belastning og mye. Så får vi se hvordan det går...

Annaal said...

Sv: Ah, busshelvete. Her går det bare et par busser på morgenen og en buss halv 12. Ingen busser ellers, og bussene i helgene er ikke-eksisterende. Så i dag måtte jeg gå til sentrum for å trene. Idiotisk.

Carina said...

SV: Ooou dirty!! :O
Nei, tenker jeg er enda kulere enn du trodde :P haah!

Jammen kaker og godteri er MYE bedre enn mat, og minst like næringsrikt. Gjør deg hvertfall gladere, er nå min mening. Hihi.

Umm... hva om vi treffes te fredagen? Onsdag blir vanskelig for meg, hektisk uke dette her... Men... fredagfredagfredag??! :D Uten å virke overivrig, altså...

... og skal vi ta det i sandvika eller oslo? Jeg hjelper selvsagt de yngre med å komme seg fram og tilbake uansett, god samfunnsborger som jeg er. Bare ikke misbruk guds navn i mitt nærvær, slik disse ungdommene nå til dags har for vane å gjøre, så er jeg fornøyd. Haaaah. Jeg dør av meg selv her...

Carina said...

SV: Em, em, em OK. Oslo da? Sonegærne freak :P Haha, jk.

Tsssh, to hele år, sånn ca, omtrent. MEN jeg har faktisk en venninne som er 1991. Woah. Er ikke så rart når jeg er en av de eldste i klassen... da må man ta til takke med det man har XD

Ok, Oslo, fredag, to og jeg og kaffe? :D Og du skal få nr mitt foressten, men deeeet tar vi på face te uka så jeg slipper å poste det her ;)

Katrine T.J. said...

Synd jeg ikke var hjemme i helgen :( Skulle ønske jeg kunne ha besøkt deg.