Friday, October 15, 2010

HELG - fredagsoppsummering

Jeg har nettopp gjennomført en kort skoledag - typ: 0925-1055. Deretter tilbrakte jeg noen timer i oslo med Cecilie, Katrine og Jørgen! Koslig å finne tid til gamle venner så ofte for tiden.

Kommer sikkert bilder senere i dag. Og jeg har fått kjøpt meg en finfin bok jeg har ønska meg lenge. Bilde kommer vel her også.

Og knis. Bestemoren min liker Dimmu Borgir. (Bestemoren til elskling, da)

Boken jeg har kjøpt er en flott utgave av denne. Med Poes samlede verker. Den på bildet har så tynne sider som bibelen og den har bare tynn papp som bind. Den nye er flott dekorert med gulldetaljer og er dessuten veldig robust!

3 comments :

Lene said...

Ooooh! Jeg har en Edgar Allan Poe samlede verker bok med nydelige gulldetaljer på sidene!!

Katrine T.J. said...

Gleder meg utrolig til neste gang vi skal finne på noe! Det var utrolig koselig <3

Jenni L said...

You should translate too! I think I can understand something because I know some swedish but.. :D

Poe is love <3