Sunday, October 3, 2010

Dream come true

Mine to første forsøk på å tegne Udyret fra min elskede Disneyfavoritt Skjønnheten og Udyret! Har i mange år vært på utkikk etter spøkelset av en film som ikke er å oppdrive noe som helst sted! Forklares med Disneyfilmenes reklamers kjente ord "ute i en begrenset periode".


Fortvil ei mer! Skjønnheten og Udyret sies å komme ut i november 2010!

Er dette gode nyheter?
Er du som meg; prøver å samle alle barneklassikerne på dvd når du har sjansen, eller er du dum nok og tror at VHS-maskina vil vare evig?

7 comments :

Carina said...

SV: Aw, søta! Tusen takk :)

Oh I liiike! Yes, dvd'ne må kjøpes inn. Ikke vært å flink til nå, men de kommer. :D

Silje said...

Wow! Så flink du er!!:)

Carina said...

SV: Svarer her, jeg, for jeg får ikke lagt igjen kommentar på noen av de nyeste innleggene dine?

Hehe, jeg er som sagt ingen nazi. Men av en eller annen grunn så bare reagerer jeg på engelske skrivefeil - mest i overskrifter vel og merke. Ikke ord-feil som regel, men gramatiske. Jeg tror egentlig bare jeg har lite å irritere meg over :P

Om jeg blogger for meg selv eller andre? Hehe, ja takk begge deler. Altså, hadde jeg blogget bare for min egen del, så hadde jeg kanskje tatt bloggen med inn på et mer personlig plan. Men så husker jeg på at dette er en offentlig platform og at folk kan lese det (mener ikke at jeg har en herskare av lesere, jeg bare tar hensyn til det). Har jo slitt med mitt, noe jeg kan skrive ned til tider, men det forblir lagret på dataen ;)

Takk for god kommentar!

Tanja Renate said...

Jeg er dessverre dum nok til å tru av VHS-spilleren (og VHS-kassettene) vil leve evig. Men med tydelige arr etter tilbakespuling (har jo sett disneyfilmene x antall ganger gjennom barndommen) så må jeg vel vurdere å skaffe meg DVD'er snart, ved mindre det kommer et nytt format med tiden. Men jeg synes likevel at VHS bærer et veldig koselig preg over seg, så jeg vegrer meg litt : <

Catharina said...

Tanja: Jeg var veldig glad i vhs-ens utseende selv, men nå som jeg ikke har vhs ser jeg den like store kvalitetsforskjellen mellom dvd og bluray uansett. Du kan jo kjøpe det på bly-ray? siden du nevnte et nytt format.

Jeg bet meg ihvertfall på den tankegangen o.o

Marie said...

Min VHS- maskin døde like etter de sluttet å lage flere, også døde DVD-spilleren også så vi ser DVD-er på en PS2, hih.
Men jeg er så glad i Disneyklassikere at jeg har jo begynt å samle på dem. Skjønnheten og Udyret så jeg ikke før jeg var 16 år eller noe, jeg så den aldri som barn, så jeg har ingen barneminner fa den. Men den er fantastisk fin unansett! Så hvis den kommer i November så skal jeg kjøpe den ja!

Catharina said...

Marie: Fant forresten ut at den kommer i salg den 20. oktober!