Monday, October 11, 2010

>blog blog blog blog what?

Det er ikke alltid at jeg husker å fotografere innkjøp. I dag husket jeg det, men det var bare fordi det ikke var mine innkjøp. Elskling kom hjem med en håndfull filmer og en Halloween godtebøtte til meg! Nå er jeg helt klar for halloween, det skal jeg innrømme!
Han kjøpte også to Star Wars figurer, men de kan heller nevnes senere når jeg en vakker dag finner ut at jeg skal oppdatere nettverket med den fordoblede samlingen. Ih, alle disse gledene kurerer meg. Jeg er klar for skole og alle oppgavene som måtte våge å kaste seg i fanget på meg!

Kvelden skal tilbringes med kaffe og Iron Man 2.Håper du også har vett til å kose deg i tussmørket!
Jeg vet du misunner meg!

Og husk: Spør meg om hva som måtte falle deg inn på min Formspring.

5 comments :

Mia Regine said...

SV: Hihi.. Jeg også! :)

Carina said...

SV: Men duuu er jo flink søta! :D Designet ditt er nyyydelig!

Marthe said...

Sv; Det blir Ulysses, ja :D Jeg har vendt meg mer og mer til det. Han fortjener et vakkert navn! Håper jeg får en stor, fin en. Det er jo noe av poenget med ragdoll! Den største hannen veier 132 gram! Den minste hannen veier 109 :P Og piken veier bare 60, stakkars :( Hun ligger litt tynt an.

ÅH, DARTH!!!

Katrine T.J. said...

Skal du gå Halloween i år da? :3

Catharina said...

Katrine: veel.. skal jeg klare å la være å spise sukker kan jeg sikkert ikke det : ( Men jeg kan putte andre ting oppi, også kan barna mine bruke den når den tid kommer xD