Saturday, October 16, 2010

Artgroundsdotcom / / Artgrounds.com - Et tips

Artgrounds er en flittig brukt server for online tegning. Det er blitt nokså avansert med årene og en flott måte å skissere tegningene sine med sosiale impulser og kanskje innspill og konstruktiv kritikk på veien. Blir du ordentlig gira på det er det et flott sted å fargelegge også, og med flere layers og alltid plass til enda en tegnende er dette et supert sted for både inspirasjon og chattemuligheter med andre som har samme interesser som deg.

Selv er jeg glad i å tegne, men jeg har med tiden forfallt i stor grad. Jeg tegner knapt lengre, men ettersom jeg kom til å tenke på Artgrounds igjen forleden dag, tenkte jeg at det sikkert ville være en glede for andre tegneglade mennesker som ikke alltid klarer å komme igang med tegningen.

Artgrounds er forresten laget av en nordmann, noe jeg syns er litt stas. Nå har jeg jo ikke snakka med ham på flere år, men jeg ble ikke overraska over å se nettstedet så avansert og like mye brukt nå som før.
(til venstre er en tegning jeg tegnet i 2006 på artground, og til høyre har du en jeg tegnet for knappe dagene siden)



Selv prøver jeg å komme igang med tegningen igjen, og den siden er god motivasjon for meg. Kanskje den er det for deg også?

3 comments :

KrisTine said...

Du er virkelig god å tegne! Du burde absolutt tegne mer, ja. :0)

ingabi said...

tegning er det beste som finnes! terapi for sjela. Jeg så forresten siste episodene av lost igjen i dag, blir alltid litt tårer og klumper i halsen <3

Katrine T.J. said...

Husker jeg loket der inne en periode, men tegnet aldri noe, likte bare å se på ting ^^