Saturday, October 2, 2010

5 blogger jeg leser og hvorfor #1

Nydelig jente med litt av en fotokunst. En blogg du får cravings av. Hun blogger ikke så ofte som jeg skulle ønske, men det gjør det dermed mer intenst de gangene hun gjør.
Verdt beundring.


Vakker kvinne med usedvanlig god smak. Hun blogger med ord som gjør at hun for min del aldri hadde trengt et eneste bilde i bloggen.
Verdt engasjement.


Skjønn jente i sin egen tidsboble. Fantastifylt design og innlegg jeg ikke er alene om å drømme meg bort i. Jenta har mye interessan å meddele av inspirasjon.
Verdt innsikt.


Nydelig jente med pågangsmot. Full av livsinspirasjon. En blogg jeg leser og får lys til å gjøre noe av. Om det så er å lage mat eller komme meg ut. Hun er fargerik og gjør meg fargerik. Jeg har skrevet opp så og si alle oppskriftene hennes i oppskriftboken min.
Verdt oppmerksomhet.


En kunstner. Kanskje ikke, men jeg syns han er det. Han tegner med slik perfeksjonisme jeg ikke engang tillater meg å drømme ubevisst om. Han har en del prosjekter på gang og tegner kanskje ikke så mye som ønsket for øyeblikket, men jeg sitter spendt og venter på ny tegneinspirasjon.
Verdt en titt.


(Det kommer flere slike innlegg, så om du føler deg savnet kan det jo hende du dukker opp. Tips meg gjerne om blogger, for jeg vil farges mer!)

13 comments :

ina said...

Å, for en utrolig koselig anbefaling av bloggen min! jeg setter pris på hvert eneste ord, takk:D!

Catharina said...

ina: iih, kos at du faktisk så det! ^^

Sonja Alexandra said...

Du er fantastisk nydelig selv :)

ser ut som vi leser samme bloggene! :)

Adelen said...

SV: Vi var ganske hyggelige med han vi også, men han begynte å fyre seg opp likevel ;/

Dragejenta said...

Hihi, tusen takk for kommentarene :D Ringen aner jeg ikke, lagde det i en fart på polycore.com :P
Hehe, vi har lik smak på blogger også! (:

Dragejenta said...

Hihi, tusen takk for kommentarene :D Ringen aner jeg ikke, lagde det i en fart på polycore.com :P
Hehe, vi har lik smak på blogger også! (:

Carina said...

SV: Meep, så kos! Kjenner deg igjen fra TOPP! ;)

Mia Regine said...

SV: Gleder meg til jeg også kan gjøre det ;) Bare det å se TV og kjøre bil kommer til å bli helt annerledes ;)
Jeg liker ugler, så den må jo sees!

Alice said...

Ja, pantomime er litt sært :P men spennede syns jeg (:


du har en veldig fin blogg. Aldri lest noen av de bloggerne, skal sjekke dem ut (:

Linda Ramone said...

Haha, jeg vet jo hvorfor: Men jeg syns min versjon er bedre.

Helene said...

Sv; Tusen Tusen takk for det :)
Mewkid er en av mine favoritt bloggere. Elsker alle de nydelige bildene hun har og måten hun skriver på :) Ha en fin helg.

Helene said...

Sv; Tusen Tusen takk for det :)
Mewkid er en av mine favoritt bloggere. Elsker alle de nydelige bildene hun har og måten hun skriver på :) Ha en fin helg.

Jen Obscene said...

*Liker*

(Jeg har nå, den siste halvtimen, trålet gjennom hele arkivet ditt kun for å stirre ihjel alle bildene du har lagt ut av Baileys. HERREGUD å fiiiiiiiiin *-* Kan du ikke poste flere bilder av vakringen litt oftere?

...og takk for kommentar! :-))