Sunday, October 10, 2010

30 Day Challange - Know yourself

Jeg skal begynne en liten 30-dagers challenge som mange andre holder på med. Jeg gjør en liten vri med min egen challange som går ut på å kjenne seg selv. Vil du joine den samme challengen er det bare å spørre om hva den går ut på, dessuten oppfordrer jeg til å bruke bilder med hvert innlegg.

Jeg begynner i morgen, da jeg også begynner en 30 dagers detox-kur for å kvitte meg med giftstoffer og la kroppen hvile litt.

Nå begynner jeg egentlig å gå nokså lei bloggoppsettet her. Det lar meg faktisk ikke laste opp bilder direkte i bloggen, og jeg spør meg selv hvorfor jeg i det hele tatt gidder å prøve så mange ganger som jeg gjør.

Jeg har fått en fix ide om å redigere bilder med fancy farger. Fasen går sikkert over. Kjedet er kjøpt på glitter, da klokkene ble solgt i lange lenker, du får samme klokka i lærreim nå.

14 comments :

Annaal said...

Klokker er fint!

Sv: Ja, jeg klarte meg sånn ca greit når jeg hadde sittet i... 2 timer ble det.. Nå blir sikkert designet sånn i noen dager før jeg føler for å pirke på det igjen. :p

Katrine T.J. said...

Ouh! Hva går den ut på? :3 Jeg vil joine *være ivrig og greier*
Har tenkt på å ta en detox også, men det er så vanskelig når man bor sammen med folk som syns det er dumt :(

Katrine T.J. said...

Og jeg liker bildene! :D De blir så... drømme-aktig! Akkurat det man trenger om vinteren(og høsten).

Annaal said...

Sv: Ja, ramma rundt bildet kunne jeg godt ha kvitta meg med, men vet ikke helt hvordan jeg gjør det.. Om du har noen råd er jeg svært takknemlig. :p

Catharina said...

Katrine: Foreløbig ser den slik ut, men jeg tror det kan bli forandringer med tiden. Den er jo skrevet sammenhengende, og det kan hende noen mer interessante punkter kommer opp. Kom gjerne med forslag!

30 Day Challange - Know yourself

Dag 1 - Beskriv dagens sinnstemning.

Dag 2 - Favorittsitat - fortell hvorfor det er det.

Dag 3 - Beskriv et barndomsminne.

Dag 4 - Fortell en drøm du husker godt.

Dag 5 - Beskriv kjærlighet med egne ord.

Dag 6 - Beskriv deg selv.

Dag 7 - Beskriv noen du liker.

Dag 8 - Beskriv et drømmeliv.

Dag 9 - Beskriv noe du missliker og hvorfor.

Dag 10 - Beskriv ditt forhold til religion/tro.

Dag 11 - Beskriv en minnerik dag.

Dag 12 - Beskriv et sted du liker.

Dag 13 - Del noe du er fasinert over.

Dag 14 - Beskriv smaken av noe du syns smaker godt.

Dag 15 - Hva bidrar du med, og hva vil du bidra med?

Dag 16 - Fortell noe negativt om deg selv som egentlig er fint.

Dag 17 - Beskriv noe du liker.

Dag 18 - Fortell noe du tenker på flere ganger om dagen.

Dag 19 - Beskriv noe du syns er fint som man på overflaten kanskje glemmer at man er glad for.

Dag 20 - Valgfritt.

Dag 21 - Beskriv forbigående uke.

Dag 22 - Hva mener du ville fullført deg?

Dag 23 - Et materielt ønske.

Dag 24 - Et ønske.

Dag 25 - Det vakreste i verden.

Dag 26 - Om du skal gifte deg, beskriv forlovelsen.

Dag 27 - Favoritt psykiske følelse.

Dag 28 - Hva vil du med livet ditt?

Dag 29 - Noe du er god på.

Dag 30 - Hva har livet gitt deg?

Mvh. Linda Therese said...

: ) takk for fin kommentar!

ps.

http://www.etsy.com/listing/58382886/poe-necklace

så han her i header'n din tror jeg…

Carina said...

SV: Jammen selvsagt! :D :P


Hiihi, kom over på blogg.no og bli kul som meg! ;)

Carina said...

SV: Ååå... søren. Da er du egentlig kulere enn meg, men... sukk.

Carina said...

SV: SÅ sant. Spesiellt jeg som skal skrive en nyhetsartikkel innen i morgen og ikke har begynt... heeh....

Mvh. Linda Therese said...

takk :)

jepp. når jeg blir rik skal jeg også kjøpe et. Poe er kul.

Mvh. Linda Therese said...

sv: aldri/på onsdag, da får jeg stipend :)

Mvh. Linda Therese said...

sv: aldri/på onsdag, da får jeg stipend :)

Draup said...

Oh miii gaaaawd. Det tar så lang tid før bildene dine dukker opp hos meg:p Jeg gir meg ikke: Kom til blogg.no! :p

Katrine T.J. said...

Jeg syns det høres interessant ut! :D Har ingen gode forslag akkurat nå, men det kan hende jeg kommer på noe.

Greit om jeg hermer? :3

<.<

>.>

o.o

*herme uansett*