Friday, September 24, 2010

Star Wars #3

Iih, jeg har Star Wars sokker! (det er nok heller elskling som kommer til å bruke dem, men hvorfor skulle jeg blogge om det om jeg ikke kunne besitte det óg?)


Nå skal jeg sove/stå opp og passe på at Qiara og valpene har det bra.

I morgen må jeg huske å ringe mamma angående å besøke farmor. Håper egentlig det kan utsettes til neste helg, for ettersom det føles som en blytung ambolt - som alldri aldri er avløst på bakken - er festet til fiskekroker på insiden av skallen min, så regner jeg med at jeg ikke er helt på topp i morgen heller.

God natt!
Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.

6 comments :

Mette said...

Aldri to L'er i aldri :<

Catharina said...

Happy now? :<

Kristian said...

Sv: Ostepop og brennevin var godt, i går. Ikke i dag. Fy faen så vondt i hodet jeg har i dag.. xD

Var litt usikker på om jeg skulle skrive noe for at det skulle bli no mening med overskriften, men jeg lot det være. Tror folk har sett nok bilder av kattungene mine!

Da har du virkelig gått glipp av noe. Inside ruler!

Kristian said...

Sv: Haha, jo, takk for det! Begynner å komme seg nå.

Jeg har vel ikke lagt ut sånn super mange bilder, men nok til at folk flest skal ha fått de med seg. Har du fulgt bloggen min lenge? Også kommenterte du ikke før nå? :P

Nei, jeg har noe som er penere ^^

Mette said...

Mette is satisfied.

Katrine T.J. said...

God bedring :)