Tuesday, September 28, 2010

Min dag i bilder

Jeg stod og venta på bussen halv åtte i morges.

Sola var fin i søledammen også.

Da jeg kom hjem hadde jeg med meg noe til meg selv som var fint.

Også gikk jeg tur forbi den samme søledammen som var blitt litt mindre.

Så møtte jeg en katt. Jeg tror kanskje det er Phillip.

Vi møtte en blomst sammen, men jeg dytta bort Phillip fordi han var i veien.

Så gikk jeg i skogen.

Det var fin sol og jeg tok masse bilder.

Jeg fant masse sopp å ta bilde av også, så nå har jeg en haug med egne soppbilder ♥

Så gikk jeg hjemover og tenkte jeg burde finne røde blader å ta bilde av. Her var det i det minste oransje blader i bakgrunn tenkte jeg.

Da jeg kom hjem ble Burre glad.

Hva har du gjort i dag?

4 comments :

Katrine T.J. said...

Burre! :D Nydelig!!!! :D!!! :O!!! Omg! Meg vil kose med Burre!

Annaal said...

Hyggelig å se at folk setter pris på bloggingen min! Gir litt motivasjon til å fortsette også det.

Og, det er god mulighet for at det blir fortalt litt mer om Einar litt fremover. Grunnen til mangel på informasjon om herligheten er fordi jeg alltid er der, og glemmer PCen. Men dette skal forandres på etterhvert. :>

Anonymous said...

Åh, så fine bilder! :)

Jeg har hatt leksedag i dag. Er herlig følelse å være ferdig med lekser.

Men du, hva syntes du er finest av blek og solbrun hud?

Catharina said...

Aw, takk. Det var ikke ment som bilder som skulle være fine egentlig, mest som di\okumentasjon, men takk! ^^

Åh, jeg må få unna lekser jeg også før ferien!

Jeg syns definitivt melkehvit hud er det fineste som finnes. Jeg gjør ikke stort for å holde meg blek annet enn å ikke bevisst sole meg. Føler ikke at jeg er pen nok til å trenge å prioritere en slik luksus som hudfarge.

Hvem er du, hva liker du ? : )