Saturday, September 18, 2010

laurdagsfarvel


Nå drar Baileys bort for kanskje flere måneder. Qiara skal snart valpe og for å la være å påføre Baileys så mye stress (I og med at han er innekatt kan han ikke søke tilflukt ute slik som de to andre kattene) skal han på "ferie". Inger Merethe og kjæresten hennes skal ta vare på ham slik de gjorde sist vi var bortreist. Kommer til å savne ham.

Vondt i ryggen - likevel har jeg prestert å rydde hele rommet, rydda ut og inn av skapet, vasket Baileys før han dro óg farget det nesten 1 m lange håret til elskling. Samt sett EN ganske SNILL MANN 

13 comments :

Nathalie said...

SV: Tusen takk! Det skal jeg :)

Draup said...

Sv: Takk for fine ord:) Og ja, alltid kos med vennedag!

Mia Regine said...

SV: Ikke bra med ryggen, men da kan du jo ligge å lese i de nye bøkene dine til det forhåpentligvis går over :)

chnåttus said...

sv; takk!

Lene said...

SV: Hehe, nei er ikke så utrolig glad i blogg.no akkurat nå x)

Awh, utrolig kjedelig at du må sende vekk pusen og vondt i ryggen. God bedring med ryggen i allefall!

Katrine T.J. said...

Håper Baileys syns det er greit da :D

Sv; Er opptatt fredag kveld (men ikke fredag natt :3) ellers er jeg ledig hele helgen ^^!

Lene said...

sv: Tusen takk :) Åh? Jeg kjøpte mitt sist uke, så trodde ikke det kom til å være vekke så fort?

Mia Regine said...

SV: Takk! Ser ikke så bra ut nå, men jeg tror som sagt det kan bli ganske bra etterhvert.

Marthe said...

Sv: Tusen takk :) For alle komplimentene, for øvrig!
Jeg ble fornøyd med såret selv. Det så (selvsagt) bedre ut i virkeligheten. Det er begrenset hvor bra bildet blir på webcam :P Klarte å skremme dritten ut av mamma da hun kom på besøk :D

Jeg tenkte kanskje det, men nå er piercingene så ferske og ømme at jeg ikke tar sjansen på å ta av spikesene.. Faller smykket ut nå, er det ingen vei tilbake utenom å stikke enda en gang :P Men takk for tipset! Jeg har dessverre ingen stor nok ball closure-ring å prøve med så jeg fikk vist frem nå... Tenker det blir en liten kule, så snart jeg finner igjen de jeg har liggende her :)

Jeg er forresten supermisunnelig på deg. Skulle veldig gjerne stjålet katten din, for å si det sånn (: Åh, trist at han (eller hun?) skal reise bort...

Lene said...

Hm, rart...Kanskje folk her bare ikke har like fantastisk god smak som det vi har ;) Merket meg dog at det var mest igjen av 'gull'utgaven, så kanskje den kan være lettere å finne? Lykke til :)

Undomiel said...

Pusen der er en hjerteknuser <3

Ann Elisabeth said...

a: tusen takk :-)

Lene said...

sv: Han kom hjem til slutt, og har vært så snill å ta med statoilkoppkakao til meg etter jobb og ;) Awh, må ha god bedring til han, så han kan skjemme bort deg :D

Var akkurat det jeg og tenkte når jeg først bare fant smykket i gull, men fant den i sølv på en annen Bikbok, heldigvis! Sølvsmykket ditt er nok der ute ett sted ;)