Thursday, September 23, 2010

"Jeg har hat en nat uten make, skal De vite."

Egentlig så stemmer ikke tittelen overens med virkeligheten. Men det er et kort utsagn av et litt lengre utsagn fra boka Victoria av Knut Hamsund som jeg fant glede ved.

I dag er jeg syk, har forsåvidt vært det av og på hele denne uka, men noen dager er jeg for sliten til å gjøre noe som helst. Det blir ikke bedre av at bussruta jeg er avhengig av for å ha kontakt med den siviliserte verden skal nedlegges allerede den 10. oktober.

Det er sent, elskling lager en sen middag til meg, Qiaras valper er rett rundt hjørnet og jeg kom på at jeg har omlag tyve svært omfattende spørsmål å besvare i lekse til i morgen.

Dessuten fikk jeg nettopp rede på at Tinypic.com ille lenger tilbyr deg å opplaste bilder eller linke til dem fra andre sider, eller se dem andre steder enn på tinypic. Gjett hva? Det siste halvåret om ikke lenger har jeg lastet opp bildene i bloggen via tinypic. Derav 0 bilder. Utover dette vet jeg ikke hvordan problemet kan løses, tinypic foreslår photobucket, men der nekter pc'n min å la meg laste opp, samme gjelder Imageshack.us. Any suggestions?

Har du det fint for tiden?

1 comments :

Mette said...

Jeg tror www.bildr.no er bra.