Friday, September 24, 2010

Hva skjer?

Uh, jeg har ligget med feberfantasier i hele natt. Qiara er nettopp sendt til vetrinærklinikken for å hjelpe henne med fødselen.

Flere av bildene i bloggen er dukket opp igjen, selv om jeg gjorde et tappert forsøk med å laste opp noen bilder på ny via bloggen i går. Det syns, særlig på innlegget "Im a fatso", buhu.

Ser ann hva jeg gjør videre når tinypic vil gi meg mer info (for øyeblikket ser det ut som om de har ombestemt seg). Da drar jeg avsted til skolen og trosser sykdommen. Jeg vil ikke få en hel dags fravær når skoledagen er knappe 3 timene.

(Ja, jeg kladder på skolebøkene mine)

Jeg har plassert min blogg i Nesnorske bloggkart!

2 comments :

Anonymous said...

Sv; Nei, altså.. Jeg kan ikke unngå mamma i det uendelige på grunn av piercinger :P Da hadde hun ihvertfall blitt stressa!

Jeg tok sjansen - det var alt, alt, altfor vondt, og på innsiden var det i ferd med å vokse ny hud over smykket.. Hadde ikke spesielt lyst på inngrodde piercinger, konstant infeksjon og verandaleppe... Men det gikk kjempebra! Nå har jeg lange, fine stenger med søte små kuler på :>
Angelbitesene, ja.. Skulle ønske jeg opprettholdt hullene, for de var veldig fine! Var nødt til å ta dem ut fordi jeg fikk en jobb der de var veldig snerpete på slikt... Jeg får smykke inn i det ene hullet, men det andre er helt lukket :<

Nettbytiden <3 Åh, det var fantastisk med den tiden det var internettkjendiser, og noe som alltid skjedde. Det var på nettby det var liv, liksom! Hahahahaha.

Gi bort!? Wow. Slike katter koster jo en halv formue også. Er lynnet på sphynx slik som ryktet sier?
Skulle VELDIG gjerne skaffet meg en, men jeg har gnagere... De går ikke bra med katter :P Skal selvsagt ha katt når jeg har muligheten til det :)

Og til slutt, i den milelange kommentaren min:
Tegningene dine er så awesome! Er virkelig misunnelig på ferdighetene dine.. Jeg trodde jeg kunne tegne en gang i tiden, men ikke i forhold til deg :P

Katrine T.J. said...

Selv elsker jeg feberfantasier! Det er egentlig veldig inspirerende.