Thursday, September 2, 2010

Det har skjedd så fort

Nå har jeg nettopp laga skrubbsår på elskling med tattoveringsutstyret. Spesielle greier. Håper på at en rask briefing fra noen som veit hva de gjør kan forklare meg om det skal være så kronglete selv med vaselin.

Jeg har farga håret i dag, men jeg glemte å vaske katten. Jeg har bare noen få timer på skolen i morgen før det er helg og jeg reiser på besøk til mamma og pappa. På mandag så jeg Toy Story 3, og denne uka har generelt gått sabla fort.

I morgen er det historieprøve, og akkurat nå kom jeg på at jeg ikke har delt noen av bildene fra Dubai-ferien, og heller ikke av hva jeg fikk i julegave julen 2009. (Tips meg om det finnes noen som helst interesser for fotoevents).

Qiara(whippeten) og Rinabell(den kinesiske nakenhunden) er begge drektige og vil komme til å valpe i slutten av denne måneden. Hittil har nok Rinabell mista to av sine valper grunnet livmorbetennelse. Forhåpentligvis vil likevel to klare å overleve om hun spiser godt. Qiara venter vel opp til 5-6 valper og har allerede gjort seg klar i valpekassa.

I går kjøpte jeg meg ny veske og i dag skaffa jeg meg månedskort og starta på en 50 dagers diett. For øyeblikket venter jeg på at bildene mine skal lastes opp på minnesiden min på Fotoknudsen.no, og utover det vil jeg vel egentlig bare få lagt meg til å sove.

Hva har du gjort i det siste?

6 comments :

Draup said...

SV: De var bare en kjedelig beige-farge på den:p Men skal keep it in mind ;)

Nathalie said...

Skrubbsår ? :O
Er det sånn merkings greie ?

Har ikke gjort stort. vasket osv :)

Frostferd said...

sv; Nope, piercingen er finfin! Bare litt sår under enda, men det går seg nok til etterhvert. "Blodet" på bildet er 2-3 år gammelt jukseblod med en smak og konsistens som nesten fikk meg til å brekke meg.

Wow, takk, takk! :)

Katrine T.J. said...

Nytt månedskort? :3 Det vil si at vi kan shoppe sammen i Jessheim veldig snart? :D

Sv; Ja, vurderte veldig seriøst å bare droppe skolen, og å dra ut i verden på spennende eventyr slik folk gjør i alle bøkene jeg leser. Se ting jeg aldri har sett, føle ting jeg aldri har følt og å smake ting jeg aldri har smakt. Oppleve alt jeg kan, for livet er kort. Og takk :D, skulle ønske jeg hadde tatt flere slike bilder:D

Katrine T.J. said...

Sv; Sender mld så fort jeg har ledig tid da :D. Tenkte først at jeg måtte spare penger for reise jeg også, men trenger kanskje ikke så mye av det allikevel, kommer jo an på hva man vil. Tenker ofte at hvis jeg bare hadde dratt, blitt en erfaring rikere for hver dag og på en måte hadde funnet en eller annen "essens" i livet som man så ofte hører om, da hadde jeg kanskje innsett på en eller annen måte at man ikke trenger penger slik verden vil at du skal tro. Det hadde sikkert vært befriende å leve livet fullt ut med en gang for så å finne ut at man ikke trenger å "gjøre opp for seg" senere og heller fortsette å leve fullt ut til man ikke lever mer. Ofte er det jo slik at man må jobbe og streve og gi bort den tiden man har slik at man kan ta et pust i bakken når man har eksistert så lenge at selve gnisten holder på å bli borte. Nå er det jo slik at man trenger papirer på alt, uheldigvis, for ellers kommer man seg ikke over usynlige grenser som kun eksisterer i menneskenes hode... Gaah, man kan jo drømme :(

LiNii said...

Ååå, pommis! :D
Har lyst på en liten pomme, og en sbt :))

Yeah. Miffi er kjempenydelig! Hun har forresten et blått og et grønt øye.. So sweet!