Wednesday, September 29, 2010

Capain's log stardate 29092010

Jeg har ikke gjort noe særlig i dag. Men se, jeg har fått litt langt hår!

Uh, jeg er sliten for ingen grunn. Det skal bli godt for psyken med ferie. I morgen skal jeg løpe 2 000 meter halv 9. Er det like kaldt i morgen som det var i morges kan det hende jeg kreperer.

Åh, bussturen i morges var en idyllisk eventyrreise uten like. Tåke i soloppgangen som gjorde siluettene av skogen rosa og oransj. Små individuelle tåkeskyer fløy igjennom og gav en beroligende effekt. Opp fra min venstre side(jeg sitter mot vinduet) løper det en elg så nære vinduet at jeg kan se at mulen rister mens den løper. Frosten fra pusten dens blir rosa i lyset og over det hele ligger det et smålig blåskjær.

Hva har du tenkt på i dag?

3 comments :

Annaal said...

Takk, det samme! :>

Katrine T.J. said...

Æsj, i går natt skrev jeg en lang kommentar og da jeg skulle poste den forsvant nettet...

Vakkert skrevet! :D Elsker slike øyeblikk som henger igjen i minnet i lang tid. ^^

Hm... Vi må finne på noe til uken. Skal visst ikke på tur allikevel siden Morten er syk igjen :/

Hva jeg har tenkt på i dag?
Hvorvidt det er lurt å være så spontan som det jeg vil være.

Catharina said...

Katrine: aww, takk x) var jo ikke meningen at det skulle være så vakkert skrevet men takk x) det var nok penere å se det enn å lese det!

Men ja, vi må finne på noe : D