Friday, October 1, 2010

September måned

Mat: Vårrull
Drikke: MER
Tv-Program: BBC naturprogram
Film: Kick-ass, Ondine og The Road
Innkjøp: Nye sko
Gjøremål: Se på The Office
Dag: Åpen dag på Hvam vgs
Opptur: Qiara fødte 3 friske valper
Nedtur: Det er mørkt på morgenen
Klesplagg: Halsen og lua
Ønske: Bøker
Kjendis: Snowy Shaw
Blogg: Draup
Konklusjon: Forkjølelse er undervurdert
Foto:


5 Oktobermål:
♠ Lese ferdig boka Victoria (Knut Hamsund)
♠ Lage ferdig et Fotoalbum
♠ Gå ned minst 3 kg
♠ Feire Halloween
♠ Pleie neglene mine så de gror lange igjen

Hva har du gjort denne måneden?

5 comments :

Chalten said...

Jeg leste faktisk Victoria ferdig i går.

For en fin kommentar! For et par måneder siden ville jeg aldri trodd jeg noen gang skulle få en så kommentar av denne karakter. Tusen takk skal du ha. :)

Catharina said...

Chalten: åh, likte du den sånn alt i alt? : )

Chalten said...

Jeg la kanskje lista litt for høyt ved å lese Sult først. Pan svarte heller ikke til forventningene, som var skyhøye etter jeg leste Sult. Forsøkte å legge forventningene til side da jeg leste Victoira, men klare aldri helt å glemme hvor betatt jeg er av Sult. Alt i alt var Victoria bra, men ikke fantastisk.

neverknewtherules said...

gå ned 3 kg , jaa takk!

Catharina said...

never: JA! står "minst" av en grunn >.< må gå ned masse til juuul....