Monday, August 23, 2010

Rutiner

Jeg liker rutiner, jeg.

Skolen har starta. Jeg går påbygg i en helt ny klasse med supre elever. Innstillingen  til å lære er på topp og jeg føler meg generelt veldig bra psykisk og fysisk.

Vi har huset for oss selv og jeg stortrives med å ha annsvar for dyr og rengjøring. I morgen blir det tusenfryd og morsomheter.

Æf, fy fan. jeg tenkte jeg skulle komme norsklæreren i forkjøpet med å lese neste plans Saga, tok med meg den drit tunge tekstsamling-norskboka HVOR DEN JÆVELEN IKKE STÅR!!! Det er ikke mulig å finne på nettet engang! "Saga om Gunnlaug Ormstunge", tips meg om du finner hele...

11 comments :

Frostferd said...

sv; Mamma er 46. Hun har snakket noe om at hun kunne tenkt seg å utdanne seg til blomsterdekoratør eller negledesigner, og når jeg spør hvorfor hun ikke tar noen kurs mumler hun bare et eller annet, også blir det ikke noe mer snakk om det.
NISS! Takk for påminnelsen, får jeg nesten si, for nå kom jeg nettopp til å tenke på at jeg for ca. 1 års tid siden søkte rundt på nettet etter info om, nettopp, NISS og SFX. Interessen for sminke o.l. har nemlig vært der en stund den også (samt tegning og det norske språket, skriving, ord osv.), og hadde jo vært gøy å kombinere med foto. Åh, nå fikk jeg mange idèer som surrer rundt i topplokket! :)

Haha, ja, jeg får se om jeg finner en måte luke ut "snylterne" på. Er det foresten sånn med MK at man etter det første året kan velge å fordype seg i ett tema?

Draup said...

SV: Hehe, sugekopper i mangetall! Og ja, å se bunkere'n stuff liker man!

Nathalie said...

Er glad i rutiner til en viss grad men skole ble jeg lei etter ellve år :P

ingabi said...

sv: takk for søte kommentarer :) <3

Frostferd said...

sv; Ja, jøss xd Mye jeg kunne tenke meg å lært der, men har jo fortsatt noen år til, til å tenke litt mer over saken på. Wow, nå blir jeg nesten flau; tusen takk!

Okay. Greit å vite! : )

ingabi said...

sv: hehe, det må bli kun de jeg blir fornøyd med xD men ja, fin ide :)

Ms North said...

hehe jo takk!! jeg håper virkelig jeg får en jobb snart, orker ikke gå på veggen her hjemme lenger :P
ååå påbygg, nesten så jeg savner det. jeg savner å ha ordentlig SKOLE! :P
hmmm.. biblioteket da? jeg lånte nettopp en bok om alle de sagaene, gadd aldri å lese de da, men allikevel. :b du finner det der ihvertfall. nettet er vel kanskje litt mer tvilsomt.

Draup said...

SV: Ja^^ Elsker Uriah Heep! Fint du likte GIF'en ;)

Mia Regine said...

SV: Heldig du! Må se om jeg får skaffet meg et i løpet av høsten ;) Heksekoppene er fantastiske! :D

Deilig å begynne på skolen og få en slik start! Sånn det skal være! :)

Janne said...

Merkelig at Soga om Gunnlaug ikke er å finne på nett. Heimskringla.no har jo det meste. Fin saga er det i hvertfall. :)

Katrine T.J. said...

Du er heldig som liker rutiner, skulle noen ganger ønske at jeg også gjorde det : )