Friday, August 27, 2010

Lucid dreaming

Innlegget har vel egentlig ingenting med lucid dreaming å gjøre, men det er smålig verdt å nevne at jeg har kjøpt med en liten oransj drømmebok hvor jeg skal notere ned hver eneste drøm jeg husker. Dette for å forhåpentligvis oppnå lucid dreaming evner. Vet du ikke hva det er? Da kan jeg sikkert skrive litt nøyere rundt det og hvordan man påstås å oppnå det (give me a note).
Om måloppnåelsen vil finne sted eller ei er ikke så viktig, det å notere ned drømmer kan fort bli interessant å se tilbake på uansett.

Andre uke på skolen er overstått, samt snart et massivt ansvar med 5 hunder, 2 av dem er gravide og en er valp, en har magesår - som du ser, alle med svære behov.
Slitsomt, ja, men nå er det helg og jeg skal sørge for å være like opplagt neste uke. Nå skal jeg bare få satt på en klesvask før elskling kommer å sier at han sove med en gang.

Jeg har nettopp badet Baileys, og gud så nydelig han er når han sitter i badekaret. Jeg må få elskling til å ta bilder av Baileys når jeg vasker en gang, så bloggen får se hvor utrolig nydelig en katt kan bli. Han maler alltid i det han blir løftet ut i et varmt og mykt håndkle og han elsker å bli klipt klørne på. Nydeligere og stoltere får du ham ikke om du ikke bader ham.

Aldri mer sort nese og øregugg. (Fail, han er like skitten igjen om max 2 dager..)

3 comments :

Mia Regine said...

Gleder meg til jeg får en sånn en jeg kan bade.. <3

Mia Regine said...

SV: Jeg er heller ingen nedlaster-person, jeg lover deg det er verdt alle pengene! :D

Flere tips.. Robot Chicken og Harvey Birdman ;)

Nathalie said...

Jeg har en bok jeg noterer ned drømmer med, gode drømmer blir for meg til noveller osv :)