Tuesday, August 31, 2010

August måned

Mat: Vårrull
Drikke: Vann
Tv-Program: Slankekrigen
Film: Hurt Locker
Innkjøp: Dritkule sko til elskling for 99,-
Gjøremål: Dra til Vestlandet med mamma, pappa og søsken
Dag: Første skoleda
Opptur: Vi fikk Pomeranianvalpen Wiola hje
Nedtur: Rinabell tar kanskje spontanabort
Klesplagg: Sports bh
Ønske: Enorm skinnbag
Kjendis: Angelina Jolie
Blogg: Ina Mewkid
Konklusjon: Skolen er ikke så aller verst
Foto:
(Bildet er fra Solastranda i Rogaland. Avbilder ådsler av en måke(?) og 3 medlem av familien min.)

5 comments :

Frostferd said...

sv; Haha, ja, det er mulig du så meg vandrende rundt i kantina i går, med en banan i lomma? Har ikke spist den enda x)

Takk, takk! Tenkte jeg skulle ut med kameraet en tur enten i dag eller en av de kommende dagene. Har fått et analogt speilreflekskamera av mamma (tilhørte engang bestefar) som jeg må få testet :)

Nathalie said...

Tusen takk :)
Det blidet du tok var skikkelig fint
,Jeg likte perspektivet bildet er tatt fra og det det representerer.

Frostferd said...

Da skal jeg huske det til neste gang! Høhø

Det skal jeg gjøre! :) Enig!

Draup said...

Sv: Hehe, sopp er topp!

Katrine T.J. said...

: D!
Vårruller er godt, når man får sånne ordentlig gode :D!
Likte bildet, selv om jeg ikke liker åtsler <.< Du er så flink til å ta bilder! <33