Saturday, July 17, 2010

wip

Jeg liker å tegne i paint. Denne er selvfølgelig ikke ferdig.

7 comments :

Mette said...

Kødder du.. Er den lagd i paint? :|
fu


...IT-folka har fjerna paint fra skoledataen min <.< Hadde de ikke gjort det hadde jeg sikkert vært kjempeflink jeg også. Ja, kjempeflink!

Catharina said...

Naw, jeg hadde ikke paint før jeg heller, også bad jeg it folka om å gi meg det. Så fikk jeg det.. og derfor tegner jeg i paint.. !
Du må spørre vettu...

Den er blitt kulere nå..:
http://i27.tinypic.com/o7oi1i.jpg

Jen Obscene said...

Flink du er. Legg ut bilde av det ferdige resultatet også da ;-)

Sv; Takk, takk og takk! Riga var helt KONGE ;-D Hvorfor hadde du det ikke moro i Riga??? Skjønte ikke helt den, for jeg koste meg til tusen...

...og jo, bilder kommer :-)

neverknewtherules said...

flinka <3


å... må fortsette å tegne! glemmer det noenganger når jeg også har foto som hobby :C
Must feed both my hobbies equally.

Jen Obscene said...

Sv; Lizzy har klart seg fint, alltså :-) Tusen takk, nok en gang! Kommer det ingen nye blogginnlegg fra deg igjen snart...?

Oda said...

Blogg da :c

Catharina said...

bloggetiblogg ~