Wednesday, July 28, 2010

På tokt i jordkjelleren

Endelig blogger jeg ihvertfall. Uh, for en god stund siden skrev jeg noe babbel om at jeg besøkte damene i rekkehus eller noe, som jeg refererer til nå som jeg endelig har fått til å legge ut bilder av min tokt i jordkjelleren. Missforstå meg rett, for jeg er faktisk i jordkjelleren nokså ofte, men det er sjeldent jeg bryr meg med å ta med meg kamera. Masse morsomt har skjedd i det siste, hyttetur, dansing med Jackie Chan og parring av hunder. September-oktober blir fylt med mye bæsj og tiss fra små lodder. Går det i det hele tatt ann å skrive lodder?

Elskling setter sammen The Poo, som strengt talt fortjener flere seere enn grovt sett.. 1, 2, 3, 4, 5 utenforstående?

Om det har seg slik at bloggen tillater meg å laste opp bilder for tiden så kan jeg sikkert få blogga en god del om det som er fotografert i det siste.

Og FINALY har jeg tatt frem tegnebrettet jeg fikk til jul i forifjor(?) og tegna litt. Håper jeg får teken på det igjen, og lyst etter en knapp ukes pause på hytta.

Dette er døra.
Dette er innenfor døra. Her er det et fjell?
Døråpningen har noe å by på.
Her er kirkegården i taket.
Dette er ved hjørneskapet.
Disse damene/mennene er relativt små. Derfor stor sansynlighet for at de er unger eller mannfolk. Noen som har peil som vil opplyse meg?
Og følgende dame er/var(?) så stor at mitt fattige kamera kunne komme så nerme som bildet tilsier uten zoom uten å miste fokus. Dvs. på størrelse med en 5-kroning.
Greia med "damene i rekkehus" var egentlig siktet mot at de største edderkoppene som bor i jordkjelleren (som jeg har sett) bor i vinduskarmen. Vinduskarmen er stappfull av tett og robust spindelved med hull i. Damene sitter på rekke i hvert sitt hull bortover hele vinduskarmen. Selv syns jeg ihvertfall det er litt koslig.
Bildeopplastningen er ute av drift så jeg får ikke introdusert andre edderkopper og dyr som 'skrokketroll' og snegler som jeg fikk relativt morsomme bilder av. Dog er jeg glad jeg i det hele tatt blogger.

3 comments :

Mette said...

Shit... Jeg hadde ALDRI turt å gå ned dit xD Grrrgluggrlgh... Ekkelt

Naudir said...

Gleder meg til vinteren for da forsvinner edderkoppene. Det er det verste med sommeren.

Catharina said...

De forsvinner jo ikke på vinteren? :3 Da kommer de inn i huset! :D