Friday, July 9, 2010

Å hate?

Jeg er flink til å trene, men jeg er ikke så flink til å blogge.. I dag hadde vi (meg og elskling) det fint med venner. Dro og bada (rettelse: jeg vassa, de bada) også dro vi og spiste kebab. Skal aldri kjøpe kebab igjen..

I morgen reiser Maria og Terje på ferie til Spania så jeg og elskling får huset for oss selv hele uka. Også har vi invitert Julie og Aleksander, søsknene mine, på besøk fra mandag til onsdag for å nerde litt Lost.

Jeg hater å blogge uten bilder. Hater. Selv om jeg egentlig ikke hater noe.

1 comments :

Jen Obscene said...

Her var det mye saklig blandt skribleriene dine...:-p Det er ingen PLIKT å blogge, så det er bare å stresse ned å nyte sommer'n :-)

Sv; Hehe, tusen takk! Ja, jo, det er stress å svare alle, hvilket er grunnen til at jeg har gitt det opp fuuullstendig...orker ikke det maset mer. Slik er det bare :-)))