Friday, July 30, 2010

harryturtjueniendejulitjueti

Morn morn. 

I dag regner det - akkurat som i går. Jeg syns det går greit, for da kan jeg sitte på rompa å se så mange filmer jeg bare klarer. Ang. film så har jeg en ferdig filmsnutt jeg gjerne skulle lastet opp på youtube for å show'e-off her fra Karate Kid førpremieren i Fredrikstad. Sålenge den ikke vil lastes opp gidder jeg ikke bry meg med å blogge om den dagen...

Også kom jeg på at jeg ikke har blogga om Dubai-turen som fant sted for kjeeeempelengesideeen(mars). Noe som kanskje kan skje i nærmeste fremtid nå som jeg er klar over det.

Dette er ikke alt jeg endte opp med etter harryturen, men jeg har ikke flere bilder for øyeblikket.
Flere enn meg som syns de skal selge Hvaler i Norge hvor de faktisk blir PRODUSERT?

10 comments :

Anonymous said...

Var du i charlottenberg? (:

Annaal said...

Sv: Assasin's Creed er jo et genialt spill uansett, mens Brütal Legend kanskje er mer for spesielt interesserte.

Catharina said...

Jepp, charlottenberg : )

Enig Annaal, men på en side er jeg jo en spesielt interessert.. Jeg trives bare ikke med spillbarheten og heltheten.

Annaal said...

Sv: Aha, sånn å forstå. Da er det vel kanskje forståelig. På det planet der så er jo Assassin's Creed et overlegent spill. ;)

Arevya said...

SV: Takk ^^ Jeg har sett det, men desverre bare i utlandet =/ Disse her var vel 5-7cm lange! xD Det var gøy :D
spissmus heter spissmus pga de har spiss snute :p
Og den er jo skapt til å være fôr for sånne søte katter, så jeg synes egentlig ikke så synd i den (a)

Annaal said...

Sv: Ja, det er godt mulig. Jeg tror kanskje ikke jeg er den rette personen å diskutere spill med. Jeg har rett og slett ikke peiling på spill selvom jeg kjenner mange som har peiling, så hvis du har tenkt å diskutere spill med meg så tror jeg det kommer til å bli en slags enveissamtale hvor du preiker om hvor kule spillene er, og jeg bare nikker og sier "Jaja, selvfølgelig!" :p

ChaosNinja said...

Ah, da er jeg sikker på at jeg så deg. (: Jeg bli litt sjokket, men det var artig å se deg.

Catharina said...

ChaosNinja: Hvorfor sa du ikke hei? x)

Arevya said...

SV: Hmm, jeg forstod det ikke helt. Du sier det er bedre at de dør for en katt sin klo enn ikke noe, men du sier også at det er dumt at katter tar de for de spiser de ikke xD Vel vet om katter som spiser mus når de er ute over lenge tid ^^

Annaal said...

Sv: Ikkesant. Det er som regel den mannlige delen av forholdet som står for spillingen. Selv har jeg også erfaring med at kjæresten står for spillingen og presentasjonene for forskjellige spill. Jeg har virkelig ikke peiling selv, men ser jeg noe kult, så prøver jeg å teste det ut om jeg får muligheten. Tenkte å skaffe Bioshock-spillene, samt (kanskje) Starcraft 2 og Dead Space 1 og 2. Assassin's Creed 2 må jeg også legge til, ettersom lovordene jeg har hørt om spillet er mange.

Bildet får også meg til å smile. Herlig med bilder som vekker minner. :)