Friday, July 2, 2010

Glad

Jeg er veldig glad for tiden. Glad for det meste. En ting jeg ikke er så glad for er pc'n min som ikke lar meg laste opp bilder til bloggen. Da blir det kjedelig også har jeg ingen grunn til å blogge. Og tro meg, jeg har prøvd milliarder av ganger!

Anyways. I går kom tattoutstyret, og i dag fiksa Terje meg min første jobb. Selv før jeg har en fjerneste anelse om hvordan ting fungerer. Supert, hva?! Litt skummelt, og jeg kan ikke forvente å bli verdensmester over natta. Forhåpentligvis skal det bare litt tilpassning til. Anyone som vet?

Elskling dro ut meg kompiser for en natt. Buhu. Jeg skal prøve å ha litt jentekveld med meg selv, jeg.

5 comments :

Mette said...

Uuuuh, du får si ifra hvordan det går å tatovere :F

Og om du vil finne på noe, får du huske at jeg bor et par hundre meter unna og kjeder meg hele tiden xD Og... Jeg er våken hele natta D: og dagen. Eller... Nei, ikke dagen.

Catharina said...

Jeg vil gjerne finne på noe! Ikke at jeg er til så mye tess i varmen, men snakking klarer jeg jo? : D

Katrine T.J. said...

Tatovere :O! Omg, så utrolig kult! :D Får håpe det går bra da (noe man vet at det gjør)

Ms North said...

sv: Ohhh, da må jeg skynde meg å få en guttebaby før deg! Haha. Tror neppe det kommer til å skje på et par hundre år, men.. Aleksi er et fint navn ja. Jeg har Aleksi, Erkki, Petri og Mathias ;) Vel, har overhodet ikke lyst på barn (ihvertfall ikke enda), men greit å ha noen navn i tilfelle uhellet er ute! :P

Jepp. Stemmer nok det! Er Helsingfors Domkyrka ;) Midt i sentrum liksom. Er det ikke bare herlig i Helsinki!!

Ms North said...

sv: Dimitri kan du ha for deg selv, jeg kan ikke fordra det navnet, men de andre var fine ;) hehe. Ja, skjønner den, det må være fornorsket, navnet :) Jeg får nesten lyst på unge bare for å kalle ham noe fint ^^ (Hva om det blir en jente!!??) :O

Mhmm, jeg skal tilbake til Finland så fort jeg får penger :) Du får slenge deg med!