Thursday, July 29, 2010

Baileys

Hei, glem de forrige innleggene. Noe rart skjedde og diverse "utkast" ble plutselig publisert. Har likevel spart på de kommentarer som kom til den dagen jeg velger å skrive ferdig.

I dag har jeg vært å kost meg i Sverige meg Maria, Terje og Lise. Poenget i dette innlegget skulle vel egentlig være pusekatten min Baileys som kommer hjem etter dyrepass i morgen! Yay. Men så må jeg nevne Burrepus som har fått, eller hatt/har en sinnsyk infeksjon i beinet. Jeg vet ikke hvor lenge han har hatt det, men jeg prøver med hjemmebehandling før jeg eventuelt tar han med til dyrlegen.

Du sier "hvorfor har han så skjevt smil", jeg svarer "fordi han mangler den øvre høyre hjørnetannen sin, og mangler han den har den nedre hjørnetanna en tendens til å tulle med leppa.
"Hei, jeg heter Baileys, 10 år gammel baby som lukter ekte baby når jeg er nyvaska."
Han får selvfølgelig mye mer kos når han er nybada. Saavn!

8 comments :

Mette said...

Selvom han er veldig skrukkete og... litt weird-looking, så er han jo søt da xD

liker det siste bildet meget godt. sjarmerende x)

Catharina said...

han er endelig blitt en del av familien, for nå tørr han å ligge på ryggen :3

Jen Obscene said...

Herregud. Jeg er fullstendig målløs. Du har den vakreste katten, om ikke den vakreste skapningen av et dyr, jeg noen gang har sett. Ever. Faen så fin han er, utrolig nydelig, perfekt. De små 'feilene' hans gjør han bare enda vakrere. Kan jeg "tumblre" noen av disse bildene med copyright og link til deg?

Sv; Synes det er en selvfølge av jeg svarer personer som gang på gang gir meg hyggelig feedback. Og jeg er også en følger av bloggen din, så det er klart jeg svarer. Jeg kommenterer alltid om jeg leser/ser noe som fortjener kommentarer - and you sure do!

Tusen takk for flere koslige kommentarer, nok en gang! :-D Skjønner hvorfor du ikke fikk et så godt inntrykk av Riga som det jeg gjorde når jeg leser det du skriver, men husk også at Riga har blitt en langt mer spennende reisemål de siste åra! :-)

"Det er som mitt hode ville sagt det, bare at jeg er for fuckings dum til å klare å skrive det..." BULLSHIT. Stupidity har ingenting med det å gjøre. Du har det jo i hodet, og det er bedre enn ingenting, så hvorfor stusse over det? Utifra hva jeg har fått inntrykk av er du en av de mer intelligente her i verden ;-)

Naudir said...

Fin katt, har du fått han eller passer du han bare :)

Mia Regine said...

Dette er mitt ønskedyr over alle dyr på jorden (som er LOV å ha :p). Heldigvis har jeg fått kjæresten min til å gå med på å skaffe oss en slik når vi en gang flytter inn i en større leilighet. Gawd.. Har t.o.m. bilde av en som bakgrunn på mobilen min :p

Mia Regine said...

SV: Ja, det er det jeg også har lest om den. Litt av grunnen til at vi venter til vi bor på en større plass (når det enn blir) :)

Catharina said...

Mia Regine: Får ikke håpe det blir så alt for lenge til da : D Jeg skal ha meg en ny en selv når jeg flytter ut, og muligens først når jeg er ferdig å studere. Vil ikke at den skal pines i ensomhet x)

Faye's Fancies said...

He looks like he'd like to eat us, until he's sitting there having his tummy rubbed, hehe xox