Sunday, June 6, 2010

6. juni i bilder

Etter å ha shina huset var jeg ute i finværet med hundene.

Hele planen var å lese.

Så spiste jeg kakeglasur og sølte til meg selv.

Så ble jeg servert en banan-melon-jordbær-eplejus smoothie som var veldig god.

Da ble jeg glad (ikke at det ser sånn ut men).

Og plutselig fikk jeg en søt Aliia på fanget som gjorde at jeg ikke gadd å sette meg inn i lesinga igjen etter for mange forstyrrelser.

Derfor dro jeg på tokt i jordkjelleren for å hilse på madamene i rekkehus (blogges om senere).

Og så fikk vi besøk av bursdagsgjester, fordi elskling fyllet 20.

Så åpna han gaver og han fikk Anathemas nye plate og et album av Nevermore og da tenkte jeg at "det må jo jeg like, bare fordi de heter Nevermore".

Og så poserte de tre søsknene så fint som de kunne.

Deretter fikk vi se den fine dokumentarfilmen til elskling som jeg er veldig stolt over (blogges kanskje om senere).

Og plutselig, bare fordi Terje syns det er fint å lese blogger hvor man sier "i dag spiste jeg kake" så valgte jeg å si akkuratt det han sa, også lage et helt innlegg om alle de fine tingene jeg gjorde i dag. Da blir Terje glad (Terje er stefaren til elskling).


Også hadde jeg planer om å fortelle om hvem jeg møtte etter tokten min i jordkjelleren, men han kan jeg vise fine bilder av en annen gang.

6 comments :

Mette said...

Åååååååh, kaaaaakeee

Ella said...

Åå, kos med bursdag!

Undomiel said...

Oi! Du er så fantastisk nydelig og vakker!!!

ceciliemaria said...

Åh, for en koslig dag! :D Og en fiiin gjeng! :D

Catharina said...

aww, takk Undomiel!

Jen Obscene said...

Åhhguuud er det -både- en nakenhund og en mynde jeg ser??? Den første ligner litt på en whippet...jeg er ikke så kjent innenfor hunderaser, men har den siste tiden blitt -totalt- fanatisk når det kommer til mynder...det er det vakreste jeg ser - av absolutt alt som måtte befinne seg på denne jord!!! Pluss at du selv er særdeles pen.

...takk for hyggelig kommentar! :-)