Monday, June 14, 2010

Jeg lakket neglene røde

Egentlig så hater jeg kameraet mitt. Og egentlig så er det derfor likegreit at pc'n min ikke vil kompansere med meg og internett når jeg vil laste opp bilder i bloggen. Selv bruker jeg tinypic for å kunne få optimal størrelsefremvisning i bloggen min og ja, dum pc er grunnen til at jeg ikke blogger med noe bilde i dag.

Jeg kom ikke opp i muntlig eksamen. Helgen ble overstått med 18 timer med LOST. Skolen slutter på onsdag og jeg så en bergingsbil i grøfta istad.

Nå legger jeg meg for å sove. Også skal jeg legge de fleste filene mine over på ekstern hardisk senere i dag så den kanskje overlever nedlastningen av Adobe Lightroom som vi ble nødt til å ha klart til fotoarbeid i morgen.
Philip Glass
Dette er introen på filmen Koyaanisqatsi som jeg ønsker meg. Kjedelig at det var Philip Glass konsert i Bergen tidligere i vår som jeg ikke fikk deltatt på. Musikken er brukt flere steder, blant annet GTA IV trailer og InGame radio og i filmen The Watchmen.

Koyaanisqatsi er en film kun bestående av filmmateriale og komponi som er like lang som en vanlig spillefilm. Ca 2 t.

1 comments :

Millie said...

SV: Takketitakk! :)