Thursday, June 17, 2010

Første fridag

Sommerferien har startet og jeg er mer motivert til å si ja til alt enn noensinne. Sånn type, Yes-man opplegg. Derfor skal jeg gjøre sommeren min fin med masse planer og ting jeg liker.

I dag har jeg trent. Føler jeg ihvertfall. Holdt på med møkking i stallen og slikt, noe jeg ikke har gjort siden jeg gikk 1. året Naturbruk i 2007. Slitsomt, you know...

Med dagen full av småplaner blir det kanskje likevel tid til å se på tv i kveld. Ou, og en av tingene jeg har bestemt meg for å gjøre mer av i sommer er å tegne. Nå skal jeg virkelig prøve hardt for å begynne å tegne igjen.
Kjedelig skribleri.

3 comments :

Arc said...

ååå finfin tegning

Frostferd said...

sv; Haha, sliter egentlig en del med inspirasjonen selv. Helt tom for mennesker og ting å tegne :/
Hm, tegnekonk hadde kanskje vært en idè, ja, men det er ikke noe jeg tror det blir noe av på min blogg, men kunne godt tenkt meg å være med på en, tho :)

Huhu, så koselig å høre!

Katrine T.J. said...

Syns den var fin jeg, ikke kjedelig :)

Håper sommeren din blir morsommere enn min ^^