Tuesday, June 22, 2010

a bird and the stepmothers

Helgen ble tilbrakt hos foreldrene mine. Jeg og elskling har introdusert familien min til LOST. Hittil har vi passert sesong 2 og har planer om å dra tilbake snart og tvinge dem til å se sesong 3 (Ikke at det er i nærheten av tvang lenger, men.).

Natten min ble lang og dagen forsvant fort. Jeg vet ikke om det er nettet mitt det er noe galt med, men verken bloggen eller tinypic ser ut til å fungere som de skal med bildeopplastning. Har latt pc'n stå for seg selv mens jeg lastet opp disse 4. Det tok vel, tja, skal vi se... hele dagen!?

Nå forbanner jeg pannekaker før jeg fyrer løs med en film for feriens skyld. I går så jeg Evil Dead 2 for første gang. Festelig, og skummelt. Overraskende egentlig, sånn i og med at det er en gammel køddefilm. Filmen for i kveld står gubben for. Jeg er glad i å slippe å velge.

4 comments :

Marie said...

sv; vær så god, du :)

Har verken sett Lost eller Evil Dead 2 jeg, hehe. Det siste bildet var forresten nydelig :)

Marie said...

Får jeg spørre hvilken film det var du ikke hadde hørt om, forresten? :D

Katrine T.J. said...

Fine bilder :D!

Fuglen :'(

Hvor mange filmer har du sett til sammen nå egentlig? :3

Katrine T.J. said...

Såppass ja :P Tenkte meg egentlig det ^^