Friday, June 25, 2010

250610

I hate my camera!
Katten min.
Ringen min.
Pinnsvinet i hagen min.

9 comments :

Mette said...

Åååååå, det var pen ring ._.

Catharina said...

Jeg kjøpte den på scorpius i oslo, der du og jeg(?) skal hulle ørene våre masse en gang!

Tanja Renate said...

UÆH , har du en sånn katt! Jeg trodde ikke jeg visste noen som hadde en sånn :'D KLarer ikke bestemme meg om sånne nakne dyr er pene eller ikke, men jeg liker'n! *klappe på pusen*

Draup said...

Sv: Ja, det er ikke en dum plass å besøke :)

Draup said...

Ja, det er ikke en dum plass å besøke:)

Anonymous said...

Åh, den katten er så kul! : D Hvordan er den egentlig å klappe? En gang har jeg lyst til å klappe en slik en...

Catharina said...

Det er som å klappe en babyrumpe x) Myk og god, som pleid hud.

Mette said...

Du veit hvordan det er å klappe på babyrumper, ja, Catharina... Humhumhum

Jen Obscene said...

HOLYSHITFUCK JEG ELSKER KATTEN DIN!!! JAAA DET GJØR JEG!!!

...faen så forbanna skamfin og jævelvakker den er!!!*-*

Jeg føler meg direkte drittsekk akkuratt nå...Jeg har utsatt å svare på kommentarene dine sånn...5 uker siden, grunnet at bildene dine ikke ville vises...også har jeg bare glemt det. Selvfølgelig kom jeg ikke på det før nå...Jeg finner ikke igjen kommentarene dine, så jeg får ikke svart på dem, men jeg husker at det stod mye fint der så; tusen takk!!! :-) Skal bli bedre til å svare på kommentarer, alltså...

Ringen som er avbildet her er forresten dødsfet.