Sunday, May 2, 2010

Tattoo kit would've been awesome

8 comments :

Mette said...

Skal du ha sånn? Da kan du få øve på... griseskinnet jeg har. Også når du er flink kan du tegne på meg :F

Catharina said...

Om jeg skal? Klart jeg skal, det er "når" som er spørsmålet :D

Neverknewtherules said...

SV : takk. det er fra verandaen min :)

Tina said...

SV: hehe, nei dei finner jeg på google osv:P men jeg skulle ønske jeg kunne det :P

ceciliemaria said...

Oi! Kult! :D Tror ikke jeg skulle begitt meg ut på å tatovere noen, men jeg ønsker meg en tattoo selv!

Mona said...

SV: Det hadde vært utrolig gøy å prøve ut koden - kanskje jeg hadde hatt en sjanse da. Hehe :)

Det er deilig å være russ ja, selv om jeg forstår mange velger det bort, spesielt siden det er riiimelig dyrt :P

Anette said...

Det er en i klassen min som tatoverer seg selv, faktisk =) Hun er ikke så veldig flink til å tegne, så det var ikke en særlig smart investering for hennes del, men med ditt talent tror jeg nok det blir riktig så kult. Får sikkert en del venninner som ønsker seg tatovering etter deg x)

Fin blogg du har forresten: imponerende design, ser også veldig ryddig og oversiktlig ut.

Vennlig hilsen Anette, eller sunshine-chic, om det er å foretrekke.

Michelle said...

Jeg digger designet på bloggen din!