Sunday, April 18, 2010

Jeg er en LOST freak

Jepp. Jeg har en tendens til å elske å være en taper. Taper i den forstand at jeg løper rundt med Star Wars matboks, figurnøkkelkniper på sekk og veske, t-skjorter, plakater og dusinvis figurer, dvd-utgaver og bøker. 4 sistnevnte løper jeg riktig nok ikke rundt med eller i, men likevel. Jeg trives med å fremstå som en fanatisk taper. Jeg syns rett og slett at det er dritkult. Derfor skal det nye layoutet i bloggen (som jeg arbeider med) ha noen små innblikk i ting jeg inspireres av. Riktig nok ikke alt, men ting som stempler meg som den jeg er og ønsker å være.

Poenget i dette innlegget er vel å skryte av at jeg er blitt en LOST fanatiker i tillegg.




(Og jepp, Burre ligger bak meg og sakene idet jeg tar bildene.)
Dette er både mitt og Rino sitt. Samt en Dharma vann-flaske, en nøkkelknipe og enda et Dharma Swan Station halsbånd i sølv som er litt mindre i diameter.

Alt er kjøpt på ABC TV Store

6 comments :

Mette said...

Meeh, jeg vil også ha masse kule "nerde"ting D:
Har bare noen film-tskjorter og noen få wow-klær. Men det er ikke nok til å være like kul som du blir med alle lost og star wars greiene...

Men det var en morsom tanke å se for seg deg løpe rundt med plakater, figurer, dvder og bøker, bare for å være skikkelig fanatisk xD

Anonymous said...

Vil du ha flere lesere? Gå inn og registrer deg her : http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=bokhylle
Det funker faktisk! :)

Katrine T.J. said...

Takker for link, den er herved blitt bookmarked! Har utrolig lyst på mye av det jeg også, men føler ikke at jeg kan kjøpe LOST-ting ennå, for jeg har ikke fått sett siste sesong *føle seg lame* :/

Ingeborg said...

Så utrolig kult! Elsker lost, og har en venninne som elsker det og... Hun har bursdag i slutten av mai, så hvor lang tid tar det før det kommer fram? Lost-greier ville bare være den mest perfekte gaven! :D

Catharina said...

det tok vel 3-4 uker : ) Spørs litt på varene, noen varer (kjeder og slikt) kom etter 2 uker, mens klær, klokke osv kom senere.

ingabi said...

haha rett etter jeg spurte om du var fanatiker leste jeg dette innlegget:P

gaah *misunnelig*. jeg og sjærestn skal ta Dharma logo tattoo i sommer:D vet ikke hvilken ennå da.