Tuesday, January 5, 2010

Nyttårsforsetter 2010

Jeg har en tendens til å ikke ta nyttårsforsettene mine så seriøst. Det har liksom aldri vært noe fokus på det og så har jeg vel egentlig ikke ønsket å oppnå målene nok til å ville jobbe for det. I år derimot merker jeg at årene spiller en rolle for forsettene mine i år.

1. Jeg skal spare penger. Mye fordi jeg sløser penger jeg kunne brukt på en større opplevelse. Her har jeg da et ønske om en helgetur til Miami.

2. Slankings! Jeg vet godt at jeg ikke har noe stort behov for å minske, men jeg skulle gjerne ønske å komme inn i gamle klær og
få bedre kondisjon, sunnere matvett og med litt trening får jeg kanskje stramma opp det meste også.

3. Jeg skal bli flinkere på skolen. Som i at jeg skal fokusere mer i skoletid og med hjemmeoppgaver.

4. Stå opp tidlig. Det største nyttårsforsettet av dem alle. Jeg skal gripe dagen, og det å sove til lengre enn 11 er og forblir en skam. Jeg kan ikke sove bort livet mitt.

5. Selvpleie. Ikke som i at jeg skal være egoistisk og bare gjøre det jeg vil, men jeg skal fokusere litt mer på alt jeg vil og fordele tiden på alt det. Dette innebærer mer kropspleie, tid til tegning, fotografering, lesing og å se filmer.

1 comments :

Katrine T.J. said...

Utrolig fine forsetter! Burde egentlig adoptere alle sammen, for det vil bare gjøre meg bra!
Selv har jeg en liste på ikke mindre enn 75 forsetter, disse er mer målbare, ting jeg ønsker å utrette og som kan krysses av etterhvert. Som f.eks. å donere blod og å skrive ferdig spesifikke historier og sånt ^^ Glemmer det bare hvis jeg ikke gjør det på den måten(Kan for så vidt printe dem ut og henge på veggen, glemmer det ikke da xD).