Wednesday, January 13, 2010

Leser du? Jeg leser Svermen

Da var det bare 36 dager igen til turen går mot Dubai.

Skal vi se, jeg har vært syk denne uka, og jeg skjønner ikke hva det er. Feberen er uregelmessig og hodepinen dundrer selv etter mer enn nok av smertestillende. Det har roet seg ned nok til at jeg vet jeg klarer skolen i morgen. Jeg skal jo i tillegg jobbe, så jeg er glad jeg ble hjemme i dag for å bygge styrke til i morgen. Og fredagen forut, ettersom jeg tydligvis skal jobbe da også.

Ou, ikke det at jeg har faste lesere, menne, jeg er faktisk så kul at jeg jobber på GameStop. Trives skikkelig godt med det selv om jeg kun har jobba fra desember.




Også vil jeg introdusere "dere" til en kul bok. Svermen. Jeg er sabla treg på å lese når det er så spennende, så jeg har lest den en god stund nå. Uma Thurman(Kill Bill) har faktisk kjøpt opp rettighetene på boka slik at det kanskje blir film av det. Ikke at jeg klarer å se for meg hvordan de klarer det uten å skape kaos.
Uansett. Noe som er skikkelig kult i Svermen er at nesten halve handlingen i boka foregår i Norge slik at du og jeg kan kjenne oss igjen. Boka har kanskje mange sider, men vil du heller strikke når du ikke har noe å gjøre?
Svermen handler om uroligheter i havet, og ryktene sier at havet og dets inhabitat går til angrep på mennesket. Det høres kanskje ikke så spennende ut, men tro meg, det er det! Jeg lå på stranda i sommer og leste om de værste manetinnvasjonene og folk som døde av å spise hummer.

4 comments :

Katrine T.J. said...

Jeg er fast leser, så! :D
Hm... *legge til bok i liste over bøker jeg skal lese* ^^

Body Lotion ^^ said...

Jeg er også fast leser ^^
Jeg har lagt den til listen min jeg også, men jeg må lese ferdig 12
andre bøker først 8)

Catharina said...

12 ?! x) Haha, du er flink, jeg ender alltid opp med å lese mange bøker samtidig, 5 for øyeblikket D: Menne det er svermen og en annen som får mest oppmerksomhet for øyeblikket :3

Heidi said...

Wøi, Svermen er bra! :D