Tuesday, January 12, 2010

Lackadaisy


Ingenting har noengang falt meg så godt i smak som tegneserien Lackadaisy. Tracy Butler Tegner alt selv, og forut hennes fantastiske katte-figurer så er hun helt vanvittig, men selv om den siden av henne også fortjener så mye oppmerksomhet som overhode mulig, er det ikke dét jeg vil fokusere på nå.
Jeg elsker personlighetene hun har skapt i karakterene sine, årstallene på tidlig 1900-tallet, klærne, tegnestilen og det retoriske preget over alt annet enn humoren hennes. Jeg tror jeg vil kalle dette et røvertips du burde ta med deg.



Klikk her for å komme til Lackadaisy's galleri/webside. Designet er såvidt jeg vet kompatibelt med IE og FireFox.

1 comments :

Katrine T.J. said...

Sv: Søte :'D!!!
Savner også det å kunne legge seg på kvelden uten å føle at man går glipp av noe og all den fritid man hadde etter skolen :(

:O! Lackadaisy er det det heter ja! Tusen takk! Har hatt en del bilder på pc-en uten helt å vite hvor jeg har dem fra ^^ Har hele tiden undret uten å komme noen vei med det.