Sunday, January 10, 2010

Dubai her kommer vi!


Ikke det at noe spesifikt stort anntall leser bloggen min, men jeg vil likevel slå meg løs og skryte av at jeg har vært spontan og bestilt tur for to til Dubai. Riktignok har det stått lengre ned på bloggen min, på en viss ønskeliste om dette en stund. Nå ble det faktisk mulig og reisen skjer den 18 Februar!
Gleder meg helt vanvittig til en langweekend i syden. Nå skal jeg spionere på Angelina og Brad Pitt også skal jeg opp i verdens høyeste bygning - Burj!

8 comments :

Katrine T.J. said...

sv: Wee :D Man liker å inspirere :3 Man liker å drømme også, noe dette innlegget får en til å gjøre ^^ For jeg har også lyst til å pakke tingene mine og reise et sted.

iWin said...

sv: Dubai ser litt mer fristende ut enn svette metallmenn med ølmage, må innrømme det :D

Mette said...

Det er jo mye morsommere å stikke til et kaldt land med Q-feber istedet for et varmt og pent land da... Liksom...

Anonymous said...

Hva kostet dette totalt?:O

Catharina said...

Anonym: 10 286 ,- : )

Anonymous said...

Oi ^^ Kan jeg spørre hvor lenge du måtte spare?:p Er det fra en fredag til en søndag, evt tors-søn?

Catharina said...

Jeg sparte faktisk ikke så mye x) Det var kombinasjon av julegaver og stipend som gjorde det mulig å ta en spontan tur : )

Det er torsdag til mandag kveld : )

Anonymous said...

Ah :) Ganske rimelig for en såpass lang tur, da. Du får ta noen bilder å slenge utpå bloggen når du er tilbake ^^,