Monday, January 18, 2010

Jeg er så trøtt!

Hei og hå, nå har jeg starta på sesong 5 i LOST!

Jeg blir så fort utslitt for tiden. Det er jernet, jeg vet det. Dagen i dag har gått strålende sett bort ifra at jeg ikke fikk sove før klokken 0300 i natt ogdet faktum at jeg endte opp med å bruke 270,- kroner på jokern bare fordi jeg vil være sunn. Jeg regner med at det er siste pengeslippen min før jeg reiser til Dubai. Jeg skal ihvertfall prøve å få det til å være den siste.

Helgen er fullkommen og godt overstått. Jobba litt og fått gjort alt som stod på lista mi for lørdagens gjøremål ved unntak av at jeg glemte å farge vippene. Det meste ble selvfølgelig gjort på søndag.

Nå skal jeg ta en liten duppert før jeg må hive meg på en grusom tegnerunde som skal resultere i 5 forskjellige ideer skissa ned på to forskjellige måter hver, inklusivt minst to stilsettforslag. Det er det ultimate sjokoladeprosjektet som pågår. Og nei, selv om vi skal lage verdens beste sjokoladereklameplakater og annonser betyr det ikke at vi får spise sjokolade selv om vi burde tillate oss det.


Fikk du med deg gårsdagens reprise av åndenes makt, da? (bildet er kanskje litt vel overeksponert, men)

1 comments :

Katrine T.J. said...

Flinke flinke :D Har fremdeles minst ti ting igjen på listen min fra lørdag... Håper du får det fint i Dubai :D

(Note to self: se Lost)