Saturday, January 16, 2010

Hvordan får jeg skikk på meg selv?

Innimellom så har jeg skikkelig lyst til å blogge. Og det sier seg vel nesten selv at det er da jeg mangler noe å blogge om. Og andre ganger når det er skikkelig mye å blogge om, så lar jeg være. Jeg har sett igjennom bildene mine, og jeg tror jeg kommer til å blogge litt om ting som har vært i fokus, så jeg bare, hm, har noe å blogge om?

Jeg har blant annet ikke skrevet noe om julaften enda. Jeg har ikke skrevet noe om romjula, eller noe om gavene jeg fikk. Jeg tar vel det også senere, kjenner jeg meg selv rett.

På torsdag jobba jeg fra klokken var 7 til halv 1 på natta. Vi hadde varetelling, og jeg kan vel mildt si at jeg drømte om pipinga fra kodeleseren den natta. På fredag jobba jeg fra halv 3 til halv 9 for å rette opp i feil det ble gjort i tellinga på torsdagen. Skal si ryggen min kjente det da jeg kom hjem, selv om det var koslig der og da. Jeg syns jobb er gøy jeg.

I dag har jeg enda ikke spist frokost, men jeg har spist lørdagsgodt og et eple. Kanskje jeg kan kalle det frokost likevel.

Planene for dagen:
- Spise godteri
- Se på LOST( snart ferdig med sesong 4 )
- Pante flasker
- Støvsuge rommet
- Tørke støv
- Skifte på senga
- Vaske klær
- Overføre penger til bestemor
- Spille Morrowind
- Lese
- Bade
- Farge øyevippene mine
- Brette klær
- Se film


Å Pokker. Jeg som hadde planer om å poste bilde av hvor høy jeg var på julaften pga de superkule skoene mine. Men neida. Nå ble innlegget så langt at det får bli senere det også. Ingen konklusjon i dag heller gitt.



Denne gråter jeg alltid av! Kan du gjette hvilken tegnefilm den er fra?
(Hint: Det er min favoritt)

5 comments :

Anonymous said...

den hørtes så irriterende kjent ut, kommer ikke på hvilken film den er fra.. hva heter du på lost-forumet igjen, du har sagt det på topp-forumet en gang, bare irriterer meg at jeg ikke husker det (er selv på begge nemlig)

Katrine T.J. said...

:O!!! Fine fine! Har ikke fått sett filmen ennå :/ Men husker jeg hørte på historien på kassett mens jeg bladde i boken som fulgte med da jeg gikk i barnehagen 8D! Hm... Jeg vil også ha en jobb jeg kan ærligt si at jeg liker o.o *lete*

Morrowind eier btw :3 Hvis jeg noensinne lager et spill skal det være som Morrowind ^^

Catharina said...

sv: På lost-norge forumet heter jeg bare "Catharina" : )

Katrine: :D Jeg har leita etter den filmen i såå mange år nå, og endelig har jeg funnet ut at den har utgivelsesdato i oktober i år :D
Enig ang morrowind forresten. Jeg skulle ønske noen lagde et lignende spill nå med bedre gameplay(med tanke på at alle bevegelser er fucka) Også med maaasse fine ting å se på i suuuper grafikk 8D

Linn said...

Åh, jeg kjenner igjen melodien, men jeg husker ikke hvor jeg har hørt den! Hva heter sangen, og filmen den er fra? :)

Catharina said...

Sent svar egentlig, men for dere som ikke skjønte det, så er det skjønnheten og udyrets progolue-musikk, komponert av en eller annen tysker for mange herrens år siden.

Om noen i det hele tatt leser denne kommentaren, kan jeg medføye at Skjønnheten og udyret kommer ut i butikkene igjen den 20. oktober!