Sunday, December 6, 2009

Tips!

Sliter du med plagsom rød hud, og er du på leting etter en dagkrem som ikke gir kviser?

I forrige uke var jeg innom apoteket, og etter å ha gjort mitt kjøp fikk jeg med tre små prøvetuber på en kremserie som heter Eucerin. Nattkrem, dagkrem og en krem mot rød hud. Ettersom jeg sliter litt med uønskede roser i kinnene og smålig slitsom og tørr hud til daglig tenkte jeg at det ikke lå noen skade i å prøve.

Jeg ble forbløffet. Kremene fungerer supert, særlig antirødhet kremen, så nå må jeg ut å få tak i en større tube. Jeg har enda ikke brukt nattkremen, men her er jeg allerede tilfreds med min trofaste Decubal Recovercream at jeg holder meg unna.

Eucerin; Mitt tips til deg mot rød hud.

3 comments :

Katrine T.J. said...

Vurderer å prøve den, er den dyr?

Catharina said...

Har ikke sjekka hva den koster, fikk tross alt bare en liten prøvetube x)

Katrine T.J. said...

Daså ^^ Jeg får se etter da ^^ Når jeg får lønning, that is.

Sv: Jeg liker å tro at det er bra når jeg gjør andre emosjonelle, selv om den triste smileyen kanskje indikerer noe annet? o.o

:3