Tuesday, December 1, 2009

O Helga Natt

Rein Alexander - O Helga Natt

Rein synger den så nydelig! For en stund tilbake var han faktisk "naboen" min. Aner ikke om han har flytta, men jeg så han aldri, så, hvem vet.

Nå skal jeg straks gre igjennom håret til Rino før jeg skal farge både hans og mitt hår. Jeg har endelig fått hengt opp ei julestjerne i vinduet, men pga eksamensfilmen til Rino så må jeg fjerne all julepynt igjen så scenen blir troverdig for filming.

I morgen skal jeg til oslo med klassen. Vi skal på Fredssenteret og så skal vi se Vegas på kino. Håper på å få tatt en tur innom Manillusion sammen med Rino og Maria i morgen også, gjerne i pausen min mellom fredssenteret og kinoen.

Jeg har prøvd å piffe opp bloggen med litt julefarger og design. Kritikk?

1 comments :

Katrine T.J. said...

MÅ... HA... SÅNN... KALENDER!