Monday, December 21, 2009

Ønskeliste 2009

Dagene har gått så fort! Jeg tror aldri jeg har opplevd adventsdagene som noe annet enn en evighet før. Nå har dagene flydd forbi. Jeg hadde jo masse juleplaner for bloggen, og om ikke skulle jeg ihvertfall legge ut ønskelista mi.

Det for bli en vel forsinket liste isåfall, så får vi se om jeg kommer lengre med bloggen før juledagene.





Kjedet er det jeg ønsker med aller mest! Og deretter kommer Beauty and the Beast, som jeg ikke får, for den kommer ikke på dvd før i oktober 2010. Jeg ønsker meg en USB-hub også, og følgende filmer:
The Journey to the Center of the Earth(Eldre versjon), Children of the Lost City, Just Visiting, Changeling(den har jeg faktisk fått i adventskalenderen!), Cat People, Man to Man, The Butterfly Effect, Jumanji, Cat's Eye, Legend, Star Trek(den kjøpte jeg faktisk til Rino i hans adventskalender).

2 comments :

Tanja Renate said...

Ooh, den kråkebamsen var supersøt!
God Jul til deg^^

Katrine T.J. said...

:D! Jeg ønsker meg også epilator ^^