Friday, December 4, 2009

Jeg tror NSB har problemer..

I dag har jeg vært en større del av filmcrewet til Rino.

Piss:
Og i dag dro vi med mye stress på høye heler med flere kilos tungt utstyr til oslo. Vel, Rino hadde ikke høye heler, så klart. Etter en omvei pga sperret vei på bussturen til Jessheim dukket togproblemene opp. Først var vi redd vi ikke skulle rekke toget, og så kom vi oss plutselig ikke lengre enn til lillestrøm før vi måtte løpe opp og ned trapper da togene hele tiden byttet spor. Slitsomme greier. Da vi endelig kom fram og begynte å filme kom det to smånærvøse securitasvakter bort til oss og forklarte at vi trengte validering for filming. Dette ble gjort og vi fikk filmet ferdig.

Etter dette skulle vi levere utstyret på NISS og begynne filmoverføringen. Vi satt der fra 1700 til 2020 før vi bestemte oss for å rekke toget. Det er ikke bare vi som har hatt problemer i dag, for å si det sånn. Jeg er mørbanka i beina etter å ha løpt fra Oslo s til bussterminalen og tilbake flere ganger i fult kaos. Ente til slutt opp på Årnes toget hvor jeg endelig fikk slappet av og sett på det koslige snøværet som jeg ikke så snuten av i Oslo.

På'n igjen i morgen. Greit, jeg må ikke, men jeg har så lyst til å hjelpe til. Vi skal redigere helt fra kl 1600 til 2400. Blir spennende å se hjemveien. Og kanskje, bare kanskje får jeg stoppa innom butikken som selger kjedet jeg har ønsket meg så! (Minner meg selv på at jeg må publisere en ønskeliste)

Fikk du forresten noe fint i adventskalenderen din i dag?
Det gjorde jeg!


0 comments :