Wednesday, December 2, 2009

Eksamner?

Rommet mitt er rydda og helt ribba for både bord og seng. Her filmes det til Rinos eksamensfilm, og to gamle kjenninger av oss begge er på besøk for å hjelpe til. Han ene kommer faktisk helt fra lillehammer. Alle tre nå gjennforent siden ungdomsskolen. Hm, kanskje ikke så lenge siden sist, men. De satt alle tre og pusla med kamera i går i flere timer. Avanserte greier å forstå seg på, selv etter mange skoletimer med opplæring. Sprøtt, eller hva? Det ente med at vi ringte pappaen min for å spørre om hjelp. Da det var gjort lurte vi vel på hvorfor vi ikke hadde gjort det mye tidligere(?)

Grunnet alt dette sov vi alle fire i stua i natt. De slutta ikke å snakke før sent på natt, og da jeg endelig fikk sovna kjentes det ut som jeg bare hadde liggi i 5 usle minutter før jeg skulle opp igjen. Jeg sov en eksta time i morges for å holde ut. Da ofra jeg både stell og sminke.

Charlotte tilbød meg å komme å sove i kjelleren hennes, men Maria insistert på at jeg skulle bruke hennes seng om jeg virkelig hadde så stort behov for å sove. Ja, for rommet mitt har ikke seng, og jeg kan jo ikke sove i stua midt på dagen?




Jeg har ikke fått tatt bilde av kalendergaven min enda. Så det forblir en hemmelighet en liten stund til!