Saturday, December 5, 2009

Biografi

Hei! Mitt navn er Catharina. Jeg er født den 6. februar 1991 og har en teori om at det er min fødemåned som har gjort meg så glad i kulde.


Jeg er et individ svært likt mange andre. Noen særegne sider skiller meg ut fra mengden, men de kan man ikke spesifisere. Jeg er en selværklært filmentusiast og elsker. Elsker i den betydning at jeg setter stor pris på alt som finnes. Jeg liker veldig, veldig mye, og jeg har ingen vansker med å se noe vakkert der man skulle tro det ikke fantes noen. Jeg elskler å diskutere og å lære nye ting. Ting som psykoanalyse, historie, generell fakta, og å bli kjent med meg selv.




Jeg bor sammen med kjæresten min, Rino, omtalt som "elskling" i bloggen. Jeg jobber for øyeblikket i klesbutikken Floyd. Uten konkrete planer drar jeg dit vinden tar meg, med gubben på slep og har derfor ingen krystallklar løsning på hvordan ting vil eller skal bli. Forhåpentligvis blir det en lærer ut av meg. Elskling gjør ca det samme da han er utdannet som regissør, han jobber heltid som vikar på en barneskole.


Jeg blogger i hovedsak om brøkdeler av det som opptar meg. Jeg har tenkt lenge på at jeg vil diskutere eller ytre mine meninger i bloggen, og grunnen til at det blir lite av det er fordi jeg starter og avslutter alltid diskusjonene med min kjære, og glemmer uheldigvis å dele det i bloggen. Ingen skade skjedd da jeg ikke har en hærskare av faste lesere. Over til det som betyr noe: I bloggen deler jeg av meg selv på en veldig personlig måte - ikke i den forstand at jeg fotograferer meg selv i stor grad, men at alt av innhold logisk nok kommer fra mitt hode. Jeg blogger i hovedsak for å underholde meg selv. Dyrene mine opptar mye tid og er fine og søte å fotografere. Naturen rundt meg, det lille jeg vet og min plass i det hele legges i perspektiv i bloggen


På en annen side er jeg en materialistisk prinsesse som trives slik de gangene jeg "rammes" av lidelsen. Du vet, når du ønsker å bruke penger på klær, sminke og assesoarer og å se bra ut.


Spørsmål hører til på Formspring! Kommentarer? La gå da.