Wednesday, December 2, 2009

2. Desember 2009

I dag har jeg fått enda mer julestemning! Jeg fikk gått å titta på noe julegreier på akerbrygge før vi skulle inn i fredssenteret sammen med klassen.
Dietten min har visst ryki for godt, men Tonje er så grei og henter meg inn igjen med litt skyldfølelse. Senere ble det filmen Vegas på Sagakino, samt et museumsbesøk hvor guiden var like uenig med seg selv så halvparten kunne vært nok. Dessuten ville han bare diskutere sin egen mening i bildene og ikke kunstnerens, alt for få argumenter og for lite informasjon. Dessuten ganske irriterende at han sa imot seg selv hvor hvert tema du tok opp og kritiserte.

Dette fikk jeg i gavekalenderen min i dag!




The Stepfather og en hårmaske. Terry O'Quinn, LOST egen John Locke(tidligere lam, skallet og knivhendig mann), spiller nemlig i denne filmen. Omtrent umulig å finne, og dæven, lå den ikke nydelig innpakket til meg i morges? Jeg har bedt om å ikke få godterier i kalenderen pgs en liten diett, men Terje kom med en enorm sjokoladenisse til meg istad. Blir vanskelig å motstå, men nå skal jeg være sterk. Så, er det noen som vil ha nissen, eller burde jeg dele den ut til noen? (Hysj, ikke si det til Terje, eller kanskje, hei Terje?)

Syns du forresten jeg får litt vel mye i gavekalenderen min til å være 18 år gammel? Misunner du meg? Da får du se å skaffe deg en så fantastisk kjæreste som meg, for det er han som står for den omtanken.

Hva fikk du i gavekalenderen din i dag?

Har du gjort noe spennende i dag?

2 comments :

Anonymous said...

Det ser ut som en ganske dyr kalender gitt^^, Jobber han/du eller?

Catharina said...

Jeg får både bortebosdtipend også har jeg jobb. Kjæresten har lån pga studiene : )