Monday, November 30, 2009

Julen nærmer seg!

Nå tente vi det første lyset i går, selv om det enda ikke er blitt desember.

I fjor hadde jeg en nøye planlagt kalender i bloggen hvor jeg åpnet en "severdighet" hver eneste dag her i bloggen. Slitsomme greier, og det er desverre ikk enoe jeg har planlagt denne desemberen.

Flere enn meg som gleder seg til god gammeldags sjokoladekalender?
Jeg er i tillegg så heldig at jeg får gavekalender av elskling, og i gjenngjeld får han det samme av meg.

Tenker derfor det blir 1 innlegg daglig som både forteller om mine bortskjemtheter, kanskje litt julegavetips og i tillegg nedtelling til jul! Selv har jeg vel egentlig talt ned helt fra det var 90 dager igjen, men det er kanskje litt for grovt likevel.

God jul, og lykketil med julehandelen!

0 comments :