Saturday, November 14, 2009

Datings

I dag er det riktig nok den 14. november. Men for kun 4 dager siden var det hele to år siden Rino ble kjæresten min. Vi har det supert og feira dagen vår helgen før med middag ute og kino. Litt klisjé, kanskje. Planene var egentlig at vi skulle reise til amsterdam og feire, men ettersom jeg fikk en sterk influensa ble det ingenting av(influensaen og reisen var planlagt sent i oktober). Nå gjenstår det vel bare å se om vi noengang får reist utenlands iløpet av skoleåret, om ikke det neste, eller det neste?


I dag er det kun 40 dager igjen til jul, og så få som 16 dager til 1. advent. Da haster det egentlig skikkelig å få hamstra inn de siste pakkekalendergavene til Rino.

Noen tips til hva jeg kan ha med i kalenderen til Rino?

Lager du gave-/godtekalender til noen i år?

Har du begynt deg ut på julegavehandelen enda?

3 comments :

Linda said...

Hei : )
Så bare fordi jeg sier jeg absolutt ikke kan leve uten musikk og at jeg er usosial så betyr det at jeg hater verden? Desutten har jeg så vidt jeg vet ikke sagt noe om at det å vere sær er noe negativt, just saying. Det er positivt etter min mening. Så ja jeg ser på meg selv som særegen, og muligens derfor litt spesiell.
Jeg bryr meg faktisk i hva folk har og si, både om meg og alt/alle rundt meg. Tror heller ikke folk ser på meg som frekk, har du fått utrykk av det på bloggen min?
Og ja det er jo bare koselig med tilbakemeldinger, interesannt å få vite at folk ser på bloggen min på den måten, for det er ikke meningen. Jeg slet VELDIG med selvtilliten før og gjør det fortsatt, bare ikke like mye. Det var en tid i livet mitt da folk gjorde det de kunne for å tråkke meg ned, men verden har gått veldig mye opp for meg de siste årene.
Jeg har kanskje dårlig humor, det tror jeg ikke jeg har sagt noe om? men det er min humor, så da kan den bare vere dårlig, for det er jo jeg som skal le av den, ikke andre ^^
Noe av det siste jeg vil er å vere akkurat som alle andre, en kopi. Jeg vil egentlig bare vere meg selv.
Jeg ble absolutt ikke fornærma. Ser det heller på positivt at du har brukt tid på å gå gjennom noe jeg har skrevet.

Katrine T.J. said...

Så koselig, jeg har også lyst til å ha sånn feiring! Men jeg vet ikke når jeg og simon ble sammen, bare at det var en gang i januar-februar elns.

Har ikke begynt å handle julegaver ennå, vet ikke en gang hvem jeg skal gi gaver til.

Hva ønsker du deg til jul, sånn btw? :3

Du kan ha med filmer i kalenderen til Rino :D, eller sprettballer :3 Eller såpebobler... ^^

Catharina said...

:D takk!