Thursday, October 1, 2009

Oslo

Første ordentlige blogginnlegg på gudene vet hvor lenge. Ikke det at jeg har stort å si men, likevel.

I morgen har Rino eksamen, og for å motivere ham litt tenkte jeg å ta turen ned til Oslo sammen med ham. Jeg har tross alt høstferie. Vi tar bussen 0650 og vil da kunne sitte å kose oss med en kopp kaffe fra ca klokken 0800 til 1000, da eksamen skal starte.
Fra jeg kysser ham lykketil til han har gjort seg ferdig skal jeg faktisk sitte å gjøre lekser. Jepp, jeg har en engelsk oppgave jeg må skrive og noen skisser jeg må få tegna. Og det skal bli gjort på en eller annen koslig kafé. Skumle greier.

Ellers har jeg ommøblert rommet, ridd, shoppa, og er godt i gang med å tenke fram julegaver til mine kjære familiemedlemmer.

Gleder du deg til jul?

3 comments :

Katrine T.J. said...

Det høres koselig ut! :D Flinke, håper du fikk gjort noe da ^^

Gleder meg til jul ja, men det er ikke det samme som det en gang var... Og det er en smule vemodig syns jeg :( Blir nok koselig uansett håper jeg :D

Anonymous said...

Jeg gleder meg alltid til jul fra slutten av oktober, og i midten av desember syns jeg jula er kjedelig, og ikke spennende i det hele tatt.
Er jo ikke sånn som da man var liten:)
Problemet med jula er at jeg aldri vet hva jeg skal kjøpe til kjæresten min. Hmm, har tenkt på det i flere uker, men kommer ikke frem til noe "smart":P

JuicyBuys Salgsblogg said...

Fin blogg! Sjekk ut JuicyBuys - en salgsblogg spekket med flotte merkeklær!