Wednesday, August 12, 2009

August allerede?

Hei bloggen!

Lenge siden sist. Kanskje ikke lagt noe merke med men likevel. Jeg har vært på hytta i 10 dager, og nå er det vel straks så skolen starter.

Hytta var topp selv med litt ufint vær. Jeg har blitt en super flått-napper og ellers har jeg gått opp en kilo. Vi har sett Harry Potter og bada på verdens ende. Den nest siste dagen mista jeg kameraet mitt i vannet, men i dag funker det bemerkelsesverdig nok Takket være Terje. Jepp. Historien om kameraet får sitt eget innlegg.

Jeg har begynt å lese en bok og så har jeg starta å se LOST om igjen. Hundene er vaska, Rinabell er barbert. Jeg gleder meg allerede til jul og nå har jeg samla meg selv en del mål:

- Spare 500,- kr hver måned.
- Slanking.
- Lese bok så ofte som mulig.
- Rydde en gang i uka.
- Tegne så ofte jeg tenker på det.
- Begynne å skrive mer (utenfor bloggen).

I tillegg er det forresten meteorstorm i kveld. Eller, det var, fra 12-01, men likevel. Her var det overskyet.

Har du noen mål?

2 comments :

Katrine T.J. said...

Overskyet her også, det suger :( Bra du hadde det fint på hytta ^^
Hm... Noen mål? Tja, jeg har bestemt mer for å begynne å ta skolen mer seriøst :P Ellers skal jeg også skrive mer, eller noe sånt.

: )

Anonymous said...

Whey, LOST ruler! :D