Friday, June 12, 2009

Skoleavsluttning

Vel, jepp. Siste skoledag var i dag, og jeg er herved ferdig med vgs 1. klasse andre år på rad.
Det regnet på hjemveien, og det var litt synd men alikevel forfriskende.

Jeg sto opp ti på halv 6 i morges for å dusje og lage matpakke. Jeg dusja i går også, men jeg ville bade sammen med Rino. Han sovna så jeg vaska håret hans for ham! Kan bare si at det ikke er no særlig lettvint å vaske 1 meter langt hår.

Jeg lagde en kjempefin matpakke, og Rino fiksa god drikke til meg i bjørneflaska i går kveld. Jeg fikk ikke spist så mye av matpakka mi som dere seg, for vi fikk nemmelig masse kake på skolen! Jeg smiska med Olaf (læreren) for at han skulle lage kake til oss. Men i tillegg var det altså to andre elever som kom med kake.

Vi hadde konkurranser i dag og alle gruppene vant premier. Premien var en stor godtepose fordelt på de 4 gruppene vi var delt inn i, og for det om min gruppe "tapte" fikk vi ikke den minste posen (dvs posene hadde forskjellig størrelse for første-, andre-, tredje- og fjerdeplass.)


Jeg drar straks til mamma og pappa. Ut å labbe i regnet. Håper jeg finner de enkle tøyskoene på H&M denne gangen, og at jeg i tillegg er heldig å finne en gave til mamma.

Ha en super helg alle sammen!
(Eller om noen fler er like heldige som meg, god sommerferie!)

6 comments :

Kristina said...

Så deilig med sommerferie da! :D

ceciliemaria said...

Hurra for deg! God sommerferie! Tipper dette blir en fin helg for deg :D

Mmm... Jeg vil også ha kaker!!

Siw Christina said...

SV: tusen takk :D

kjempefin blogg:D

Line said...

serriøst, du har en av de fineste designet jeg noen gang har sett .___.

ceciliemaria said...

Hei igjen!

SV: Å, tusen takk! Du er så snill, du! :o)

Anonymous said...

Hvorfor måtte du ta 1.vgs om igjen+